    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Date: Wed, 20 Feb 2013 18:30:50 +0100

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:kg2j5a$k14$1@node2.news.atman.pl...
    > Irokez nabazgrał(a):
    > To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

    ale ja nie doniosłem do domu tylko te "pare fotek które nie zdążyłem zgrać"
    Resztę miałem.

    > EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to
    > pada na potęgę :)

    Mi nie padł, mam wprawdzie kilka, ale są z reguły strasznie wolne więc nie
    kupuję.
    Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz z
    kupionym sprzętem - o, dostałem Nokię E52, była tam karta (mam ją gdzieś
    jeszcze) 2GB która ma taką właściwość, że nie można nagrać plików większych
    niż 500MB (błąd braku miejsca)... ciekawa, nie? Poza tym działa zupełnie
    dobrze.

    --
    Irokez