  • 41. Data: 2010-07-16 10:03:03
    Temat: Re: Nikon czy Olympus ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 11:37:57 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie miałem w łapach, ale po obejrzeniu różnych sampli jest niemała
    > różnica na korzyść panasa.

    Ja sobie właśnie sprawiłem ;-) fajna zabaweczka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 42. Data: 2010-07-16 10:08:21
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > Fajnie, że tak myślisz, bo właściwie wszystkie zlecenia przejmuję po
    > takich jak Ty - bez szukania i promocji :)

    Będę się martwił jak przejmować zaczniesz moje. Jak na razie klienci są
    zadowoleni...

    > Prosto z korpusu to sobie robię zdjęcia z grilla :)

    To co miał udowodnić ten test ?

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

  • 43. Data: 2010-07-16 10:20:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof W. pisze:
> [...]

    [...]

    > To co miał udowodnić ten test ?

    Test miał udowodnić różnice w potencjale Nikona i Olympusa. Jednakże nie
    wszyscy przeczytali czy też zrozumieli, że potencjał to jeszcze nie
    wszystko. Brak drugiego czynnika czyli ''zamieniacza potencjału w
    rzeczywistość'' może sprawić, iż różnic nie będzie żadnych.

    A tak, na marginesie - wspominałeś o programowym wyostrzeniu - masz
    materiał, zrób z olka tak jak w canonie, zwracam honor (właściwie głoszę
    chwałę) i zapisuję się na kurs :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 44. Data: 2010-07-16 14:04:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]

    I jeszcze drugie porównanie, powiększenia 300% z bspline, jest chyba
    wyraźna różnica...
    http://grejt.grejt.pl/temp/aa/aax3.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 45. Data: 2010-07-16 15:22:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    StaM wrote:

    > Z moim E520 mam taki jakis plastik ten 14-42.

    14-42 jest znacznie lepiej wykonany od 18-105.

  • 46. Data: 2010-07-16 15:22:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Małgorzata Rutkowska-Mamica wrote:
    > Nikon D5000 + Nikkor 18-105/3.5-5.6 G ED AFs DX VR czy Olympus E-520 +
    > Olympus 14-42/3.5-5.6 + Olympus 40-150/3.5-4.5 ? Proszę o radę fachowców
    > i posiadaczy tych aparatów.
    > Z góry dzięki za odpowiedź.

    Teraz już tylko Nikon, 4/3 jest bez przyszłości.

  • 47. Data: 2010-07-16 15:25:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nie miałem w łapach, ale po obejrzeniu różnych sampli jest niemała
    > różnica na korzyść panasa. Może sobie sprawię za kiedyś jakiegoś, chyba
    > że jakieś epl ileś dostanie nową matrycę od kodaka...

    Panas zawsze montował słabsze filtry.

    Teraz chyba czekamy na matrycę Fuji ale nie orientuję się już w temacie.

    W każdym razie po przerzuceniu uwagi Olympusa na m4/3 stary system 4/3 jest już
    spalony.

    Natomiast sensowne wydaje się pytanie czy kupić tego Nikona czy m4/3.

  • 48. Data: 2010-07-16 17:54:16
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 16 Lip, 16:04, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > I jeszcze drugie porównanie, powiększenia 300% z bspline, jest chyba
    > wyraźna różnica...http://grejt.grejt.pl/temp/aa/aax3.jpg

    A jak jest różnica na odbitce 20x30cm lub na ekranie o rozdzielczości
    1920x1080 mistrzu onanisto.

  • 49. Data: 2010-07-16 18:01:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 10:54:16 -0700 (PDT), Anonymouse napisał(a):

    > A jak jest różnica na odbitce 20x30cm lub na ekranie o rozdzielczości
    > 1920x1080 mistrzu onanisto.

    Kadrujesz czasem zdjęcia?

  • 50. Data: 2010-07-16 18:09:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
    > A jak jest różnica na odbitce 20x30cm lub na ekranie o rozdzielczości
    > 1920x1080 mistrzu onanisto.

    Idźmy dalej, jaka jest różnica na odbitce 3x3 nanometry widocznej z
    odległości siedmiu parseków, mistrzu Długo Wymyślanych Pytań Bez Sensu?
    Jak masz zamiar swoje pstryki oglądać na ekranie, to kup sobie canona
    a490, będzie tanio, łatwo i przyjemnie. Może być zresztą olek, benq albo
    nawet lepsza komórka.

    A tak w ogóle Kowalski, masz jakieś ostre zdjęcia z olka bez wywalonego
    filtra AA? Czyżby wywalenie filtra było warunkiem koniecznym, żeby w
    ogóle o ostrości można było zacząć mówić? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/