-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Date: Sun, 13 Feb 2011 00:03:59 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 20
Message-ID: <ij73l8$eo5$1@news.dialog.net.pl>
References: <ij70f5$a78$1@news.onet.pl> <4d5705f7$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-243-82.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1297551848 15109 62.87.243.82 (12 Feb 2011 23:04:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2011 23:04:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d5705f7$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-12 23:13, P_ablo pisze:
> Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> news:ij70f5$a78$1@news.onet.pl...
>> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki
>> sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
>
> Niezawodny i diesel to oksymoron...
Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry)
diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150,
które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z
silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem
też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła
wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.11 00:15 stabillo
- 13.02.11 10:28 P_ablo
- 13.02.11 10:40 mffd a
- 13.02.11 13:30 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.02.11 13:42 J.F.
- 13.02.11 15:34 rafal000
- 13.02.11 22:46 Bugatti
- 14.02.11 09:19 The_EaGle
- 14.02.11 09:47 DoQ
- 14.02.11 12:00 Jan-xx
- 14.02.11 12:39 The_EaGle
- 14.02.11 14:01 grzech
- 14.02.11 17:13 Inead
- 14.02.11 17:37 Czarek Daniluk
- 15.02.11 09:22 grzech
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A