  • 21. Data: 2011-02-15 11:06:16
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-14 17:37, Czarek Daniluk pisze:

    > 10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P
    > Cóż do odważnych świat należy ;P

    Primera '95 też rozrząd oryginał. Z ciekawostek, oryginalna jest też m.in.
    pompa wody, wydech (za wyjątkiem łącznika), katalizator działa (zbadane!)
    W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł
    zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka
    rurek też wymieniłem.

  • 22. Data: 2011-02-15 12:17:14
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Primera '95<
    > W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł
    > zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka
    > rurek też wymieniłem.

    hi - co nissan to nissan:))
    napisz jaki silnik bo pompa paliwa w dieselu zdeczko się różni:)

    grzech
    nyska