  • 1. Data: 2011-02-12 16:13:18
    Temat: Rozkodowanie kluczyka?
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Toledo II 1999 r. Dzisiaj (12.02.2011) jeździłem w kilka miejsc po
    mieście, "gasiłem" i "zapalałem" silnik i było OK. Podczas ostatniego
    postoju unieruchomiłem silnik i po 20 minutach silnik "odpalił", ale
    zaraz zakończył pracę. Kontrolka kluczyka nie zgasła, tylko zaczęła
    "mrugać". Kilkukrotne próby uruchomienia silnika kończyły się
    niepowodzeniem, kontrolka "mrugała" za każdym razem. Kluczyk wyczyściłem
    specjalnym płynem i jest wręcz jałowy biologicznie. Przyjechał mechanik
    z komputerem, usunął błąd i stwierdził, że rozkodował się komputer
    samochodu. Po przyjeździe pod dom kontrolka raz gaśnie, raz "mruga"
    ochoczo. Jaki jest powód niesprawności i jak go trwale usunąć? Przecież
    jak coś takiego przytrafi się w trasie, to tylko laweta za kilkaset zł,
    a tego bardzo chciałbym uniknąć. Pytania precyzujące mile widziane.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-02-12 16:38:26
    Temat: Re: Rozkodowanie kluczyka?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-12 16:13, Tata pisze:
> [...]
    > jak coś takiego przytrafi się w trasie, to tylko laweta za kilkaset zł,
    > a tego bardzo chciałbym uniknąć. Pytania precyzujące mile widziane.

    Wywalić immobiliser, 100% skuteczność ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-02-14 12:18:25
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Powinienes miec karte kodowa na ktorej jest PIN i mozna wylaczyc
    imobilajzer.