  • 1. Data: 2011-02-12 16:48:59
    Temat: Na gazie problemów nie ma, na benzynie na 1 i 2 biegu dławi bardzo na innych mniej
    Od: PiotReK <p...@g...com>

    Witam,
    mam astre I 1.6 96r z gazem.
    Na gazie problemów nie mam, na benzynie gdy silnik całkowicie zimny
    jest prawie ok, jadę przełącza się później na gaz, dojadę gdzieś i jak
    później odpalam przy ciepłym silniku to dławi go strasznie - na I i II
    biegu kangurek, na wyższych powiedzmy da się jechać.
    Co może być nie tak??
    świece nowe, pompa paliwa nowa, kable nowesilnik krokowy
    przeczyszczony.
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2011-02-12 18:48:26
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > później odpalam przy ciepłym silniku to dławi go strasznie - na I i II
    > biegu kangurek, na wyższych powiedzmy da się jechać.

    Heh, Astra 1.8i, '91 nie zagazowana. Wymieniony cały aparat zapłonowy,
    rozrząd, olej, filtry i poduszki pod silnikiem i skrzynią. Objawy
    identyczne, nie zmniejszyły się ani odrobinę.

    > Co może być nie tak??

    Piętnasty mechanik też nie wie.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2011-02-12 19:10:09
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-12 18:48, M1SLQ pisze:

> [...]
    > rozrząd, olej, filtry i poduszki pod silnikiem i skrzynią. Objawy
    > identyczne, nie zmniejszyły się ani odrobinę.

    A moguł zapłonowy czy siakiś komputer, który steruje dawkowaniem paliwa?

  • 4. Data: 2011-02-13 19:19:26
    Od: BagMan <b...@p...fm>

    A wtryski waćpan sprawdzał? Mogły się "zakleić" od zanieczyszczeń w
    gazie. Kangurki to wypadający zapłon, albo nie ma iskry abo z mieszanką
    coś nie tak (za bogato/za ubogo).
    Najprościej podskoczyć, he he, na szrot i może da się znaleźć jakąś
    sprawną listwę wtryskową do podmiany w celu sprawdzenia.

    pozdrawiam

    BagMan