-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!l18g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
From: mffd a <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Date: Sun, 13 Feb 2011 01:40:30 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 17
Message-ID: <a...@l...googlegroups.com>
References: <ij70f5$a78$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.113.86.117
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1297590030 9606 127.0.0.1 (13 Feb 2011 09:40:30 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Feb 2011 09:40:30 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: l18g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=77.113.86.117;
posting-account=dtDswQoAAADEqJWyiGw6t_cpu5zVaIdu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.16)
Gecko/20101130 Firefox/3.5.16,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349831
[ ukryj nagłówki ]On 12 Lut, 23:09, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:
> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
> najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem
195000km (do 2009) głównie trasami.
Przy 90000km do wymiany łożysko prawe przód, przy 170000km uszkodziło
się cięgno w drzwiach kierowcy, ale dało się otworzyć i zamknąć.
O dziwo (jak na nasze polskie drogi) nic nie było robione przy
zawieszeniu (trasa robi swoje).
Spalanie średnie 6L/100km. Jak na FF żadnych problemów z rudą (cały
czas pod chmurką), dwumasą, wtryskami i turbiną. Ta ostatnia
traktowana na zimno łagodnie, a po robocie należycie chłodzona.
MirekFD
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.11 13:30 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.02.11 13:42 J.F.
- 13.02.11 15:34 rafal000
- 13.02.11 22:46 Bugatti
- 14.02.11 09:19 The_EaGle
- 14.02.11 09:47 DoQ
- 14.02.11 12:00 Jan-xx
- 14.02.11 12:39 The_EaGle
- 14.02.11 14:01 grzech
- 14.02.11 17:13 Inead
- 14.02.11 17:37 Czarek Daniluk
- 15.02.11 09:22 grzech
- 15.02.11 11:06 Jakub Witkowski
- 15.02.11 12:17 grzech
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A