eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekadyRe: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosti
    ng.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ij70f5$a78$1@news.onet.pl> <4d5705f7$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ij73l8$eo5$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Date: Sun, 13 Feb 2011 10:28:20 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 23
    Message-ID: <4d57a435$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1297589301 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.12.2.83:8716
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349830
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ij73l8$eo5$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli
    > w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które
    > wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z
    > silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem
    > też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła
    > wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

    Male porownanie - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2
    razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona
    turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce -
    olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys...

    Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym
    produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom
    i to co jest im na reke jest promowane. Po malu diesel bedzie mial sens
    tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc.

    --
    Picasso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: