eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2011-02-13 15:34:12
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: rafal000 <r...@p...onet.pl>

    W dniu 12.02.2011 23:09, stabillo pisze:
    > Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    > najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

    A ja polecam JTD fiata. Po 165 tyś żadnych problemów, spalanie bardzo
    niskie (nawet 1200 km na 52 litrowym baku), nie żre oleju... jedynie EGR
    właśnie po 120 - 180 kkm się zapycha, ale jego wyczyszczenie to 45 minut
    z demontażem/montażem do wykonania w każdym garażu. Sąsiad miał mareę z
    takim silnikiem i jakieś 1,5 roku temu oddał ją ojcu gdy na liczniku
    było ponad 290 tyś przebiegu. Nadal regularnie pod domem widuje to auto
    a więc silnik służy kolejnej osobie i ma już pewnie grubo ponad 300 kkm :)


  • 12. Data: 2011-02-13 22:46:09
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "stabillo" napisał w wiadomości:

    > Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    > najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

    Absolutnie wszystkie te które stoją w garażu i odkąd tam są, nie widziały
    spalania stukowego...absolutnie ;>


    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 13. Data: 2011-02-14 09:19:31
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-13 10:40, mffd a pisze:
    > On 12 Lut, 23:09, "stabillo"<c...@o...eu> wrote:
    >> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    >> najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
    >
    > To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem
    > 195000km (do 2009) głównie trasami.

    To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260
    tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi
    tym razem z pompą wody.

    Z awarii:
    - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji)
    - ogrzewanie lusterka (na gwarancji)
    - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł)
    - układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł)
    - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł)

    i tyle.

    Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km.

    Co do zawieszenia to z przodu NIC. Z tyły wymieniony gumowy odbój za
    30zł. Wydech - fabryczny.
    Turbina oryginalna tylko bałwanki (elastyczne łączniki co 2 lata trzeba
    wymieniać.)

    W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej
    niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km...
    Z uwagi na przebieg nie zamierzam go w ogołe sprzedawać - zostanie jakie
    drugie auto.

    Pozdrawiam
    Rafał


  • 14. Data: 2011-02-14 09:47:29
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 09:19, The_EaGle pisze:

    > W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej
    > niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km...

    Mam podobne wnioski po eksploatacji japończyka, ciekawe... ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 15. Data: 2011-02-14 12:00:01
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Ale wymyslaja... 200 - 300 tys. km to przebiegi, ktore zrobi bez problemu
    wiekszosc wspolczesnych samochodow. Niech ktos napisze, ze zrobil milion lub
    wiecej - wtedy bedzie mozna dyskutowac o niezawodnosci. Nawet moja Nexia ma
    300 tys., jeszcze jezdzi i nie bylo jakichs dramatycznych napraw. Tez mi
    wyczyn.


    --
    Jan-xx


  • 16. Data: 2011-02-14 12:39:43
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-14 12:00, Jan-xx pisze:
    > Ale wymyslaja... 200 - 300 tys. km to przebiegi, ktore zrobi bez
    > problemu wiekszosc wspolczesnych samochodow. Niech ktos napisze, ze
    > zrobil milion lub wiecej - wtedy bedzie mozna dyskutowac o
    > niezawodnosci. Nawet moja Nexia ma 300 tys., jeszcze jezdzi i nie bylo
    > jakichs dramatycznych napraw. Tez mi wyczyn.

    Kiedyś czytałem opis renault master 2.8DTI 115KM (silnik iveco z
    bezpośrednim wtryskiem) gdzie kierowca pisał o 860tys km przebiegu. W
    tym czasie z poważniejszych awarii to turbina padła przy 660tys km...
    Jak znajdę to podeślę linka.

    Pozdrawiam
    Rafał


  • 17. Data: 2011-02-14 14:01:12
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: grzech <z...@g...com>

    > To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260
    > tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi
    > tym razem z pompą wody.
    >
    > Z awarii:
    > - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji)
    > - ogrzewanie lusterka (na gwarancji)
    > - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł)
    > - układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł)
    > - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł)
    >
    > i tyle.
    >
    > Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km.

    Skoro się przechwalamy;)
    almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej
    pompie paliwa, rozrządzie, wydechu i turbinie.
    wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w
    przednim zawieszeniu, klocki, tarcze.
    Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze
    tyle wylane co wlane.
    aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:)

    pozdrawiam
    grzech
    nyska


  • 18. Data: 2011-02-14 17:13:43
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    >
    > Kiedyś czytałem opis renault master 2.8DTI 115KM (silnik iveco z
    > bezpośrednim wtryskiem) gdzie kierowca pisał o 860tys km przebiegu. W tym
    > czasie z poważniejszych awarii to turbina padła przy 660tys km...
    > Jak znajdę to podeślę linka.


    a te od TYRA to wogóle, po milionie dopiero dotarty.


  • 19. Data: 2011-02-14 17:37:35
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze:

    > Skoro się przechwalamy;)
    > almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej
    > pompie paliwa, rozrządzie, wydechu i turbinie.
    > wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w
    > przednim zawieszeniu, klocki, tarcze.
    > Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze
    > tyle wylane co wlane.
    > aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:)
    >
    > pozdrawiam
    > grzech
    > nyska

    10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P
    Cóż do odważnych świat należy ;P

    Pozdrawiam !


  • 20. Data: 2011-02-15 09:22:41
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: grzech <z...@g...com>

    > 10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P
    > Cóż do odważnych świat należy ;P
    >

    łańcuch to nie pasek:)

    grzech
    nyska

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: