  • 31. Data: 2024-08-10 17:38:26
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Aug 2024 06:21:15 +0200, w <v96prs$tqo$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Żeby parę lat pochodziły, zanim ktoś wyłączy inne opcje.

    4G nie wyłączą przez więcej lat niż nowy fon pożyje.

    > No i żeby net na działce letniskowej dał radę fajnie działać.

    Do oglądania video to nawet 3G starcza.

  • 32. Data: 2024-08-10 17:38:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Aug 2024 06:26:41 +0200, w <v96q61$tqn$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Dokładnie.
    > Jak klient zadzwoni/napiszę, to chciałbym chociaż o tym wiedzieć.

    Dostajesz powiadomienia z telefonu.

  • 33. Data: 2024-08-10 17:39:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Aug 2024 06:21:50 +0200, w <v96psu$tqo$3@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Jasne, nie chodzi o hardware.

    To w czym problem skoro płacić można?

  • 34. Data: 2024-08-11 06:31:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2024 o 17:38, r...@k...pl pisze:

    > Do oglądania video to nawet 3G starcza.

    W 4k już nie.

  • 35. Data: 2024-08-11 06:33:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2024 o 17:39, r...@k...pl pisze:

    > To w czym problem skoro płacić można?

    Przecież pisałem - jak już, to chciałbym smartwatcha z którego można też
    dzwonić (a głównie wiedzieć że ktoś dzwoni/pisz), na tym samym numerze.
    Płacenie byłoby przy okazji - taki smartwatch miałby być wartością
    dodaną, a nie tylko rozwiązywać problem portfela.

  • 36. Data: 2024-08-11 06:34:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2024 o 17:38, r...@k...pl pisze:

    > Dostajesz powiadomienia z telefonu.

    Nie gdy telefon zostaje w domu, a zegarek jest na plaży.

  • 37. Data: 2024-08-11 15:20:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Aug 2024 06:31:54 +0200, w <v99err$6c7$1@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > W 4k już nie.

    Oglądanie w 4K ma głęboki sens, biorąc po uwagę, że TV 4K nie wyświetlają i tak
    więcej niż 1080 linii.

  • 38. Data: 2024-08-11 15:21:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Aug 2024 06:33:53 +0200, w <v99evi$6c7$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Płacenie byłoby przy okazji - taki smartwatch miałby być wartością
    > dodaną, a nie tylko rozwiązywać problem portfela.

    Są jakieś takie.
    Opinii zero, bo to chyba nisza niszów.

  • 39. Data: 2024-08-11 16:29:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2024 o 15:20, r...@k...pl pisze:

    > Oglądanie w 4K ma głęboki sens, biorąc po uwagę, że TV 4K nie wyświetlają i tak
    > więcej niż 1080 linii.

    Mam telewizory 4k i różnicę w obrazie na sporcie widzę.

  • 40. Data: 2024-08-11 16:30:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2024 o 15:21, r...@k...pl pisze:

    > Są jakieś takie.

    Przecież wiem, po raz n-ty piszę, że to nie brak hardware powstrzymuje
    mnie przed zakupem.