  • 11. Data: 2011-04-03 09:25:20
    Temat: Re: Nie nagrywaja się rozmowy.
    Od: Endi <h...@g...com>

    On 2 Kwi, 18:28, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Podczas rozmowy pokazuje się ikona i trzeba ją nacisnąć/stuknąć, żeby
    > zaczęło się nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie słyszy!

    No to zacznij nagrywać zamiast wyłączać mikrofon.

  • 12. Data: 2011-04-03 09:51:04
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Podczas rozmowy pokazuje się ikona i trzeba ją nacisnąć/stuknąć, żeby
    > zaczęło się nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie słyszy!

    A może Twój rozmówca jest wprost zadowolony z tego że cię nie słyszy?

    pzdr
    GS

  • 13. Data: 2011-04-03 18:02:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-03 11:25, Endi pisze:

    > No to zacznij nagrywać zamiast wyłączać mikrofon.

    Zaskoczyłeś mnie . Faktycznie to jest mikrofon. Padłam ofiarą jakiegoś
    oszustwa chyba. Muszę zadzwonić do serwisu w tej sprawie, tzn czy
    nagrywa czy nie nagrywa i gdzie jest ta opcja.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-04-03 21:30:12
    Temat: Re: Nie nagrywaja sie rozmowy.
    Od: z <z...@g...pl>

    ?
    > Pierwsze zdjęcie to z LG GT505. To i tak najładniejsze. Reszta to
    > koszmar i musiałam pousuwać z dysku.

    Za namową grupowiczów testowałem kiedyś LGKU990 jako następcę SEK800.
    Krótko mówiąc LIPA. Tutaj jest nawet gorzej. Podobno dało się ręcznymi
    ustawieniami polepszyć jakość zdjęć ale mi się nie udało a zresztą nie
    wyobrażam sobie takiego postępowania przy robieniu zdjęć z marszu komórką.
    Dlatego nadal mam K800 i zbieram kasę na Satio lub Nokię N8.
    Ta to dopiero ma rozmiar matrycy a to jest ważniejsze niż megapixele.

  • 15. Data: 2011-04-03 21:50:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-03 23:30, z pisze:

> [...]
    > Dlatego nadal mam K800 i zbieram kasę na Satio lub Nokię N8.
    > Ta to dopiero ma rozmiar matrycy a to jest ważniejsze niż megapixele.

    Ja teraz noszę przy sobie 2 telefony, bo jak chcę pstryknąć fotkę, to
    ten starszy W580i robi w miare dobre, ostre zdjęcia.
    To było zrobione 2 marca z SE W580i.
    http://www.2shared.com/photo/LeG7uK8e/Roger_zim.html
    ?

    Mam też fajny mały aparacik fotograficzny, kupiłam sobie na Allegro.
    Robi naprawdę pięknie zdjęcia, ale nie chce mi się nosić ze soba za
    bardzo wyładowanej torebki, bo 2 telefony i aparat to trochę za cięzko.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-04-04 06:40:41
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Mam też fajny mały aparacik fotograficzny, kupiłam sobie na Allegro.
    > Robi naprawdę pięknie zdjęcia, ale nie chce mi się nosić ze soba za
    > bardzo wyładowanej torebki, bo 2 telefony i aparat to trochę za cięzko.

    Jak się ma torebkę to pełny luksus. :-)
    Gorzej jak tylko kieszenie ew. kabura na pasku :-)

  • 17. Data: 2011-04-04 09:36:58
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisała:

    > Zaskoczyłeś mnie . Faktycznie to jest mikrofon.

    made by animka

  • 18. Data: 2011-04-04 09:42:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 23:30:12 +0200, z napisał(a):

    > Ta to dopiero ma rozmiar matrycy a to jest ważniejsze niż megapixele.

    oj.. co za epokowe stwierdzenie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 19. Data: 2011-04-04 12:40:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 11:36, Tomek pisze:

    > made by animka

    Czego się wcinasz debilu. Postępowałam zgodnie z instrukcją telefonu!

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-04-04 15:29:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w

    > made by animka

    No wiesz, wszystko moze zmylic, mnie ostatnio zmylil malomiekki
    (MS) wrednie.

    A w sumie jak sie zastanowic - w takim ambitnym systemie, jesli nie
    przewidzieli takie opcji w systemie, to odpalenie dyktafonu moze
    sie skonczyc dwojako:
    a) zglosi blad ze nie moze otworzyc mikrofonu,
    b) otworzy .. i ukradnie go toczacej sie rozmowie :-)

    J.