    From: "Bozena" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Nie miała baba kłopotu...
    Date: Thu, 15 Oct 2009 13:16:55 +0200

    No właśnie, nie miała miała baba kłopotu, to zachciało jej się
    zrobic fotoalbum. Wszystko pewnie skończyłoby się dobrze,
    ale firma do której wysłałam ten fotoalbum do zrobienia
    okazała się bardzo nierychliwa, więc po prawie 4 tygodniach
    od złożenia zamówienia wycofałam je. Każdemu się kiedyś
    pokłady cierpliwosci skończą. No ale do rzeczy: zostałam
    z projektem albumu wykonanym w programie Creative Photos,
    chciałabym zobaczyć efekt na papierze, ale jakos odechciało
    mi się znowu składac zamówienie w ciemno. Jeśli ktoś może
    polecić jakiegos rzetelnego wykonawcę podobnych albumów,
    to będę bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Bożena