  • 1. Data: 2011-03-25 07:18:50
    Temat: Re: Opinie o oponach Yokohama
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:2522985.db8RB7kaI9@159753...
> [...]
    > opony
    > Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012. Używał ktoś opon tej firmy? Jak się
    > sprawują?
    > Potrzebuję w rozmiarze 205/70R15 do Hondy CRV I. Generalnie jeżdżę po
    > asfalcie, cho trafiają się i polne drogi. Te opony są zdaje się 90/10
    > (asfalt/teren).
    > Inną opcją są Uniroyal RALLYE 4x4 STREET. Piszą o ich, że to opony
    > deszczowe
    > (cokolwiek to znaczy).
    > W ostateczności zostają mi Matador MP71 205/70 R15 ale czy warto?

    Opini o oponach nie da się przełożyc na jakość opony.

  • 2. Data: 2011-03-25 07:48:35
    Od: tippyland <t...@g...com>

    On 25 Mar, 07:18, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > U ytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisa w wiadomo
    cinews:2522985.db8RB7kaI9@159753...

    > Opini o oponach nie da si prze o yc na jako opony.

    Wlasnie takie Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 zamowilem, po dlugim i
    meczacym przeszukiwaniu Internetu. Podobnie jak Kumho KL-78, ktore
    ciezko dostac w rozsadnej cenie, Yokohama zbiera najlepsze opinie,
    jako uniwersalny ATek do codziennej jazdy. Stosunkowo cicha na szosie,
    dobrze trzyma na mokrym asfalcie i w terenie, jak na ATeka radzi sobie
    bardzo dobrze.

    Poszukaj opinii o tych oponach na forum4x4.pl (wymaga rejestracji), bo
    to skarbnica wiedzy.

    Cytujac srednie opinie z forum4x4.pl na temat Yokohama Geolander A/T-S
    (http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=16&t=46807&s
    tart=0):
    śnieg 2
    lód nie chcę wiedzieć
    czarne mokre 5
    piasek 5
    błoto 4,5
    komfort 5

    Yokohama, jak podaje producent, to opony typu 50% szosa / 50% teren.
    Zastanow sie, czy do Hondy CRV potrzebujesz tak agresywne ATeki, a
    moze cos bardziej szosowego?