  • 1. Data: 2011-03-25 11:08:18
    Temat: Opona
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jakiś tydzień temu zmienilem opony z puźno zimowych na wczesno wiosenne.
    Wczoraj jak jechałem do makro auto odpaliło normalnie. Jehało też jak zawsze.
    Dzisiaj wszedlem odpaliłem i ruszyłem. Bardzo dlugo się zbiera. Więcej niż 70
    po mieście nie da się jechać. Z tylu slychać jakby klepanie z mlaskaniem.
    Wkurzyłem się bo postawili nowy znak zakazu skrętu w prawo ( 200 złotych i dwa
    punkty). Policjant mi powiedzial że mam kapcia. Ale chyba się pomylił bo
    powietrza w oponie nie było tylko na dole. Czy jak zmieniali mi opony to mogli
    zlośliwie wżucć do opony jakiegoś kapcia. Trochę się z nimi pokłóciłem, bo nie
    mięli helu i azotem, takim gównem wyobrażacie sobie, kola mi napompowali. Co
    to może być i czy sam dam radę naprawić. Jutro mam do zrobienia trochę
    kilometrów i nie wiem co robić. Samochód to cienki w benzynie nie oklejony.

  • 2. Data: 2011-03-25 11:16:37
    Temat: Re: Opona
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    Ty to jestes jednak debilem, to ma byc smieszne ?
    Po co zajmujesz ludziom czas ?

    sz.

  • 3. Data: 2011-03-25 11:22:56
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    szufla <b...@p...pl> napisał(a):

    > Ty to jestes jednak debilem, to ma byc smieszne ?
    > Po co zajmujesz ludziom czas ?
    >
    > sz.

    Ja nie. Ty przeczytałeś i odpisałeś. Sam zająłeś sobie czas.

  • 4. Data: 2011-03-25 11:23:41
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-03-25 11:16, szufla pisze:
    > Ty to jestes jednak debilem, to ma byc smieszne ?
    to popieram :)
    > Po co zajmujesz ludziom czas ?

    natomiast on zajal swoj czas piszac posta. Pytanie kto zajal Twoj czas,
    ktory poswieciles na przeczytanie wiedzac, ze pkt. 1 :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2011-03-25 12:39:28
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiś tydzień temu zmienilem opony z puźno

    osz w morde - prezydent RP gosci na "grópie"...

  • 6. Data: 2011-03-25 14:53:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Mar, 11:08, "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Jaki tydzie temu zmienilem opony z pu no zimowych na wczesno wiosenne.

    O, ten troll tu tez sie pokazuje? Na pl.misc.budowanie tworzy pare z
    papo smerfem - drugim grupowym idiota. Kogucik - wez ty sie pierdyknij
    tym kogucim lbem najlepiej o kant siekiery bo psujesz wszystkim
    internet!

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-03-25 19:59:29
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-25 11:08, kogutek wrote:
> [...]
    > kilometrów i nie wiem co robić. Samochód to cienki w benzynie nie oklejony.

    ale beton...