  • 1. Data: 2011-03-24 12:39:13
    Temat: Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Podczas interwencji (zakładanie blokad) straż miejska zaparkowała sobie we
    wjeździe na osiedle ok.5 m od pasów (załącznik tutaj
    http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
    Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas interwencji

  • 2. Data: 2011-03-24 14:44:05
    Temat: Re: Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *gucio* napisał(-a):

> [...]
    > http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
    > Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas

    Jeszcze nie wiesz, że straż wiejska jest od egzekwowania przestrzegania
    prawa przez innych, a nie przez samych siebie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-03-24 16:09:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gucio" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
    > Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas interwencji

    Trzeba było im założyć na koło buta ;-)

  • 4. Data: 2011-03-24 16:17:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Jeszcze nie wiesz, że straż wiejska jest od egzekwowania przestrzegania
    > prawa przez innych, a nie przez samych siebie?

    Niestety to prawda... niedawno policjant w radiowozie zajechał mi drogę.
    Pojechał prosto na skrzyżowaniu z lewego pasa do jazdy w lewo...
    Zielone światło, ruszamy razem, myślę że on skręci - nie, pojechał prosto
    i nawet mnie nie zauważył. Gdybym mu nie ustąpił (ruszył ułamek sekundy
    wcześniej ze skrzyżowania) to byśmy się przytulili. Miałem ochotę go
    zatrąbić na śmierć, ale działo się to w małym miasteczku przez które
    przejeżdżam codziennie jadąc do/z pracy, więc nie chciałem się narazić :-)

    Radiowóz nie na sygnale, bez świateł powinien się zachowywać jak
    każdy inny użytkownik drogi - nie jest bowiem pojazdem uprzywilejowanym,
    nawet gdy policjant czy strażak miejski wykonuje swoje codzienne obowiązki.

  • 5. Data: 2011-03-24 16:56:34
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-24 12:39, gucio pisze:
    > Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie?

    http://img852.imageshack.us/i/pht0041.jpg/

    100zł + 1pkt

    Co wolno wojewodzie...

    --
    kamil d

  • 6. Data: 2011-03-24 20:37:31
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > http://img852.imageshack.us/i/pht0041.jpg/

    > 100zł + 1pkt

    > Co wolno wojewodzie...

    > --

    > kamil d

    Ale sie czepiacie.
    Parkują tak bo mogą,no bo kto im załozy blokade?
    Poza tym to tak mało miejsc parkingowych trzeba zrozumieć chłopaków.
    pozdro.jack

  • 7. Data: 2011-03-24 21:53:18
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Podczas interwencji (zakładanie blokad) straż miejska zaparkowała sobie we
    > wjeĽdzie na osiedle ok.5 m od pasów (zał?cznik tutaj
    > http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
    > Czy ich nie obowi?zuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas interwencji

    Złóż pisemnie zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia do wydz.ruchu
    drogowego policji, z podaniem szczegółów i niech ciecie się tłumaczą. Popros
    tam też o informowanie o podjętych przez policję działaniach.

  • 8. Data: 2011-03-24 23:38:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Mar 2011 20:37:31 +0100 osobnik zwany jack wystukał:

    > Ale sie czepiacie.
    > Parkują tak bo mogą,no bo kto im załozy blokade? Poza tym to tak mało
    > miejsc parkingowych trzeba zrozumieć chłopaków. pozdro.jack

    znajomy z Francji, z policji miejskiej, czyli nasze straszy wiejskiej
    mówił, że oni wlepiają policji bo policja wlepia im :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-03-25 10:47:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    W Czikago? Czy tez potocznie nazywacie ich "Pigs"? ;)

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2011-03-25 23:19:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *gucio* w wiadomości news:4d8b2d61$0$2449$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
> [...]
    > http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
    > Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas

    Jakiś czas temu, będzie już z parę miesięcy, zapytałem w podobnej sytuacji
    strażników czy pilnując porządku publicznego nie mogliby i czy nawet nie
    powinni dawać dobrego przykładu. Dowiedziałem się że oni MUSZĄ czasem źle
    parkować, czy jak w moim przypadku MUSZĄ blokować wjazd na parking bo
    legitymowali gościa nie wychodząc z pojazdu, strażników było 2...

    Pozdr