  • 1. Data: 2011-03-24 17:08:13
    Temat: Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Chciałem kupić listwy boczne chromowane do swojego samochodu (ford s-max,
    czarny). Widziałem takie auto jak moje (w przelocie) z listwami i wygląda
    dużo lepiej. Jak zacząłem mierzyć ile tego potrzebuję to dopiero sobie
    uświadomiłem, że to nie takie łatwe, bo nie do końca wiem gdzie je nakleić.
    Ostatnia szyba nie ma ramek. Nakleić w tym miejscu na szybę? Nowszy model
    (po tuningu) ma chyba to inaczej rozwiązane i jest łatwiej, mój jest
    identyczny jak ten w linku poniżej. Proszę o sugestie jak Wy to byście
    widzieli. Nie mam dobrego zdjęcia swojego auta z boku, ale tu
    http://tinyurl.com/6x7vvqn znalazłem dość dobre. Można więc się do niego
    odnieść. Tutaj natomiast są 3 opcje, które (nieudolnie) zaznaczyłem: listwy
    są w 3 miejscach, na atrapie chłodnicy, z boku na dole i naokoło szyb. Te
    naokoło szyb są w 3 wersjach. Może zaproponujecie jeszcze inaczej?
    http://img22.imageshack.us/g/fordsmax3.jpg/
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2011-03-24 19:41:07
    Temat: Re: Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "marcan" napisał
> [...]
    > listwy są w 3 miejscach, na atrapie chłodnicy, z boku na dole i naokoło
    > szyb. Te naokoło szyb są w 3 wersjach. Może zaproponujecie jeszcze

    Opcja środkowa zalatuje wsią :) Opcja trzecia może słabo w realu wyglądać z
    bliska. Ja bym chyba obstawiał pierwszy projekt + przyciemnienie tylnych
    bocznych szybek.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2011-03-24 19:54:22
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Opcja środkowa zalatuje wsią :)

    wszystkie opcje zalatuja wsia

  • 4. Data: 2011-03-24 20:48:38
    Od: koziel <k...@w...pl>

    opcja trzecia wg mnie - tylko najpierw przymierz, jak na tych malych
    szybkach bedzie wygladac. I jak proponowal kolega powyzej: do malych
    szybek przyciemnilbym caly tyl. Wowczas koncowy efekt wizualny moze
    byc ciekawy. A na listwach bocznych tez chcesz kleic te sreberka??

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 5. Data: 2011-03-24 21:07:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marcan" <m...@o...pl> wrote in message
    > http://tinyurl.com/6x7vvqn znalazłem dość dobre.

    Ten oryginalny wygląd bez listew jest super.
    Nic nie zmieniaj bo może być tylko gorzej.

  • 6. Data: 2011-03-24 21:49:44
    Od: amos <g...@g...com>

    Pszemol napisał(a):

    > Ten oryginalny wygl�d bez listew jest super.
    > Nic nie zmieniaj bo mo�e by� tylko gorzej.

    To przeciez normalne, ze trawa u sasiada jest zawsze bardziej
    zielona. ;)
    Chce kleic, niech klei!

    --
    Zdrowka
    amos

  • 7. Data: 2011-03-24 22:21:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marcan

    > Mo?e
    > zaproponujecie jeszcze inaczej?

    W ogóle nie naklejaj, to auto wygląda jeszcze w miarę świeżo, a z
    listwami z allegro będzie wyglądało jak pochromowana kupa.

  • 8. Data: 2011-03-24 23:53:55
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-24 19:54, sth pisze:

    > wszystkie opcje zalatuja wsia

    Agree.

    JK

  • 9. Data: 2011-03-25 01:01:29
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 17:08, marcan pisze:
> [...]
    > Ostatnia szyba nie ma ramek. Naklei? w tym miejscu na szyb?? Nowszy model
    > (po tuningu) ma chyba to inaczej rozwi?zane i jest ?atwiej, m?j jest
    > identyczny jak ten w linku poni?ej. Prosz? o sugestie jak Wy to by?cie
    > widzieli. Nie mam dobrego zdj?cia swojego auta z boku, ale tu
    > http://tinyurl.com/6x7vvqn znalaz?em do?? dobre. Mo?na wi?c si? do niego
    > odnie??. Tutaj natomiast s? 3 opcje, kt?re (nieudolnie) zaznaczy?em: listwy
    > s? w 3 miejscach, na atrapie ch?odnicy, z boku na dole i naoko?o szyb. Te
    > naoko?o szyb s? w 3 wersjach. Mo?e zaproponujecie jeszcze inaczej?

    wszyscy odradzaja i wysmiewaja,
    poniewaz Twoja wizualizacja dosc "kwadratowa"
    zrobilem swoja i wg mnie az takiej tragedii nie ma ;)

    pytanie tylko czy idzie kupic i tak przykleic takie listewki.

    ponizej link:

    http://img23.imageshack.us/f/fordsmax.jpg/

    pozdr
    gadacz

  • 10. Data: 2011-03-25 01:05:53
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-25 01:01, gadacz pisze:

> [...]
    > zrobilem swoja i wg mnie az takiej tragedii nie ma ;)
    >
    > pytanie tylko czy idzie kupic i tak przykleic takie listewki.

    ps. wiem, ze nazwa pliku powinna byc fordCmax ;) - nie czepiac sie prosze ;)