-
21. Data: 2011-03-25 14:35:31
Temat: Re: Nakrętki
Od: " Wmak" <w...@g...pl>
Dykus <d...@s...wp.pl> napisał(a):
> Wewnątrz "nakrętki" jest czujnik ciśnienia. Zamiast wysyłać dane drogą
> radiową, steruje się odpowiednio diodę LED...
-
22. Data: 2011-03-25 14:44:43
Temat: Re: Nakrętki
Od: " Wmak" <w...@g...pl>
Wmak <w...@g...pl> napisał(a):
> Dykus <d...@s...wp.pl> napisał(a):
>
>
> > Wewnątrz "nakrętki" jest czujnik ciśnienia. Zamiast wysyłać dane drogą
> > radiową, steruje się odpowiednio diodę LED...
Coś mi zjadło tekst...:
W tych z Allegro to najwyżej jest dwukolorowy tłoczek na sprężynce...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
23. Data: 2011-03-25 16:39:07
Temat: Re: Nakrętki
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
news:imhtkg$da1$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
> news:imhpja$rb1$1@inews.gazeta.pl...
>>W dniu 2011-03-25 10:38, Agent pisze:
>>>
>>> W tradycyjnym rozwiązaniu mamy
>>> uszczelnienie podwójne - jedno na wentylu a drugie na nakrętce.
>>
>> nakretka nie uszczelnia (chyba, ze ja zasylikonujesz na gwincie)
>> - ona ochrania przed syfem
>> \
> Też. Poza tym zalezy jaka nakrętka. Są takie plastikowe które jak piszesz
> chcronią tylko przed syfem a sa też takie z gumką która uszczelnia.
co Ci da uszczelka, skoro wiele wentylków jest na końcu naciętych w poprzek?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
24. Data: 2011-03-25 17:00:10
Temat: Re: Nakrętki
Od: Tata <k...@k...net.pl>
> to źle?
Uważam, że optymalne wskazania to:
2,2 bara i więcej - zielony
2,0 bara - żółty
1,8 bara i mniej - czerwony
Próg (czerwony) wskazania zbyt niskiego ciśnienia w oponach, następuje
za późno.
Z poważaniem
MJ
-
25. Data: 2011-03-26 01:46:34
Temat: Re: Nakrętki
Od: Dykus <d...@s...wp.pl>
Witam,
W dniu 2011-03-25 14:44, Wmak pisze:
> W tych z Allegro to najwyżej jest dwukolorowy tłoczek na sprężynce...
Jasne, masz rację. Źle napisałem. Po prostu z takimi elektronicznymi
(radiowymi) miałem do czynienia i niewiedzieć czemu, jak ktoś napisał o
kolorach alarmowych to przyjąłem, że jest tam dioda świecąca. :) A na
Allegro - przyznaje - wcześniej nawet nie zaglądałem.
Tu można zobaczyć budowę:
http://img04.allegroimg.pl/photos/400x300/14/64/08/4
1/1464084114_1
Tutaj powiększenie czujnika:
http://img.directindustry.com/images_di/photo-m2/tir
e-pressure-monitoring-system-432096.jpg
A tutaj chyba ktoś pokazuje, gdzie się rozszczelnia (nie rozumiem tych
krzaczków). ;) Plastikowa kopułka jest jak rozumiem klejona do
metalowego korpusu...
http://img88.imageshack.us/img88/5269/leakageoldvers
ion1.jpg
Link do forum:
http://www.accordclubthailand.com/webboard/index.php
?topic=28954.0
Tu jakaś dokumentacja do takich czujników:
http://www.asiagauge.com/pdf/TIRE_PRESSURE_ALERT_VAL
VE_CAPS.pdf?
PS Co nie zmienia faktu, że "tłoczek" jest tu czujnikiem ciśnienia. ;)
--
Pozdrawiam,
Dykus.
-
26. Data: 2011-03-26 14:15:38
Temat: Re: Nakrętki
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 25 Mar 2011 17:00:10 +0100, Tata wrote:
>Uważam, że optymalne wskazania to:
>2,2 bara i więcej - zielony
>2,0 bara - żółty
>1,8 bara i mniej - czerwony
>Próg (czerwony) wskazania zbyt niskiego ciśnienia w oponach, następuje
>za późno.
Zalezy jakie dajesz normalnie cisnienie.
Mozesz sobie traktowac zolty jako alarmowy, no chyba ze trudno go
odroznic od zielonego.
A moze jakis elektroniczny system ? Drogo ale dobrze :)
J.
-
27. Data: 2011-03-26 15:54:03
Temat: Re: Nakrętki
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 25 Mar 2011 13:19:48 +0100, Agent wrote:
>>Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
>> http://tpmsaustralia.myshopify.com/products/steelmat
e-internal-transmitter-unit-hard-wired
>>
>> Wewnątrz "nakrętki" jest czujnik ciśnienia. Zamiast wysyłać dane drogą
>> radiową, steruje się odpowiednio diodę LED... Sam czujnik jest
>> hermetyczny. Uszczelka musi zapewnić uszczelnienie podczas wstrząsów,
>> zamian temperatury (-20..+60*C), itp.
>>
>No szufla np twierdzi powyżej że nakrętki nie uszczelniają wcale :)
Sam tez przeciez tak twierdzisz.
Z tym ze te powyzej to raczej nie wygladaja jak "nakretki", tylko jak
te wewnetrznie wkrecane zaworki, a one maja odpowiednie powierzchnie
do uszczelnien.
Zas nakretki ... zwykly gwint jest jednak niezbyt szczelny, spiralny
rowek tam sie tworzy. Chyba ze nakretka z odpowiednio miekkiego
materialu, troche za mala i dociska mocno na obwodzie.
Ale mozna uszczelniac gdzies na koncu.
J.
-
28. Data: 2011-03-26 22:18:37
Temat: Re: Nakrętki
Od: "Agent" <w...@o...ue>
=
>>>
>>No szufla np twierdzi powyżej że nakrętki nie uszczelniają wcale :)
>
> Sam tez przeciez tak twierdzisz.
>
> Z tym ze te powyzej to raczej nie wygladaja jak "nakretki", tylko jak
> te wewnetrznie wkrecane zaworki, a one maja odpowiednie powierzchnie
> do uszczelnien.
>
> Zas nakretki ... zwykly gwint jest jednak niezbyt szczelny, spiralny
> rowek tam sie tworzy. Chyba ze nakretka z odpowiednio miekkiego
> materialu, troche za mala i dociska mocno na obwodzie.
> Ale mozna uszczelniac gdzies na koncu.
>
Na jakim gwincie? Normalne nakrętki w płaską uszczelką w środku.
Uszczelniają jak to powiedziałeś "na końcu"
-
29. Data: 2011-03-28 09:46:49
Temat: Re: Nakrętki
Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>
[...]
>
> co Ci da uszczelka, skoro wiele wentylków jest na końcu naciętych w
> poprzek?
>
> --
> Pozdrawiam Kuba (aka cita)
chyba w rowerze?