  • 31. Data: 2017-11-01 21:34:52
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > E tam. Najlepsze nadwozie to oczywiście z plastiku! Żadnych wgnieceń, a w
    > razie stłuczki zawsze można sobie Trabiego posklejać. :)
    >
    > A tak poważniej mówiąc to czy nadwozie to faktycznie największy problem?
    > W samochodach którego w życiu miałem, nadwozie nigdy nie było jakimś
    > dużym problemem. Gnicie pojawiało się raczej w elementach podwozia, w
    > komorze silnika, w progach, podłodze czy jeszcze za przednim grillem... A
    > tych elementów chyba nie robi się z aluminium (a może?).
    >
    > Mateusz

    Pierwsze Trabanty były robione częściowo z płyty laminowanej. Znajomym
    szczury nieco skonsumowały błotniki, jak postał w garażu podczas ich
    dłuższego urlopu :-)
    T.

  • 32. Data: 2017-11-01 21:50:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie trabanty tylko AWZ P70. I tez nie mialy pokrycia z dykty tylko z duroplastu. P70
    byl na ramie i mial elemety drewniane. Plyte podlogowa mial ze sklejki, drewniane
    slupki i chyba przegrode czolowa tez mial ze sklejki.

  • 33. Data: 2017-11-02 00:43:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 22:01, Maciek pisze:
    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    > będą gnić?
    Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
    :-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->

    Maciek

  • 34. Data: 2017-11-02 10:00:02
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 00:43, Maciek pisze:
    > Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
    > :-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->

    Citroen Xsara, Citroen C5, Peugeot 307, Peugeot 206.

    Te auta znam, miałem C5 i P206 oraz 307 przed liftem. Aktualnie mam
    307FL oraz Żona Xsarę. Na żadnym z aut nie widać oznak korozji czy bąbli
    na lakierze. A 307'ka ma 12 lat w ori lakierze, Xsara ma lat 14 i też
    ori lakier

  • 35. Data: 2017-11-02 10:06:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-01 o 17:06, z pisze:

    > Hmmm Ocynkowane audi 80 to podobno jest skarb :-)

    Warte każdych pieniędzy!

  • 36. Data: 2017-11-02 10:17:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Nov 2017 00:43:45 +0100, Maciek napisał(a):

    > Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
    > :-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->

    To jest minivan :)

    Masz Espace'a?

    Chyba tylko do gen. 3 nadwozie było częściowo z tworzywa?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 37. Data: 2017-11-02 11:50:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Nov 2017 17:04:55 +0100, z napisał(a):

    > 30 tys. za taką podobno dobrą
    > konserwację a nie pochlapanie "barankiem"?

    Ile, k***?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 38. Data: 2017-11-02 13:08:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe

    Volvo, VW?

  • 39. Data: 2017-11-02 13:28:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 11:50, Maciek pisze:

    > Ile, k***?

    Cieszę się że ktoś czyta. ;-) oczywiście że 3 tys. PLN

  • 40. Data: 2017-11-02 14:05:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Nov 2017 13:28:41 +0100, z napisał(a):

    > Cieszę się że ktoś czyta. ;-) oczywiście że 3 tys. PLN

    Heh, no to już bardziej w normie, chociaż jeden z najbardzej zachwalanych
    blacharzy z okolic Krakowa wycenił dokładną konserwację dużego auta na ok.
    1,5 tys.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl