  • 1. Data: 2017-10-29 22:05:23
    Temat: Parkowanie na chodniku
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Witam
    Oglądałem dzisiaj absurdy drogowe, i tam pokazali jak straż wlepiła mandat
    aucie stojącemu na chodniku/parkingu bo był parkomat, na ulicy był
    oczywiście zakaz
    parkowania, chodnik miał odpowiednią szerokość, pytanie czy coś się
    zmieniło że na chodnikach nie wolno parkować? oczywiście pod zakazem nie
    było
    tabliczki że dotyczy chodnika, czy to tylko straż krakusów jest nadgorliwa.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2017-10-29 22:18:31
    Temat: Re: Parkowanie na chodniku
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 22:05, Janusz pisze:
> [...]
    > było
    > tabliczki że dotyczy chodnika, czy to tylko straż krakusów jest nadgorliwa.

    Raczej nie było tabliczki "nie dotyczy chodnika"

  • 3. Data: 2017-10-29 22:26:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]

    > było
    > tabliczki że dotyczy chodnika, czy to tylko straż krakusów jest nadgorliwa.

    Chyba nie rozumiem. Był "parkomat" i znak zakaz zatrzymywania i postoju?
    Stał na chodniku, czy parkingu?
    W strefie płatnego parkowania na pewno wolno stać na oznakowanych
    miejscach parkingowych i uiścić stosowną opłatę.
    Niektórym się wydaje, że jeśli jest "parkomat" na ulicy są wyznaczone,
    oznakowane miejsca, to jak staną na chodniku obok, to nie muszą płacić.
    Może to był ten przypadek?

  • 4. Data: 2017-10-29 22:38:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-10-2017 o 22:05, Janusz pisze:
> [...]
    > było
    > tabliczki że dotyczy chodnika, czy to tylko straż krakusów jest nadgorliwa.

    Już dawno się zmieniło.
    Zakaz parkowania dotycz również chodnika.

    Ale to i tak nie był chodnik, tylko parking/zatoczka.

  • 5. Data: 2017-10-29 22:41:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 22:26, Poldek pisze:

    > Witam.

    > Chyba nie rozumiem. Był "parkomat" i znak zakaz zatrzymywania i postoju?
    Tak, ale nie było oznaczenia parkingu.
    > Stał na chodniku, czy parkingu?
    Na chodniku, zasłonięte było ale były jakieś czerwone linie chyba wyznaczały
    miejsca.

    > W strefie płatnego parkowania na pewno wolno stać na oznakowanych
    > miejscach parkingowych i uiścić stosowną opłatę.
    Uiścił, ale oznakowanego miejsca nie było.

    > Niektórym się wydaje, że jeśli jest "parkomat" na ulicy są wyznaczone,
    > oznakowane miejsca, to jak staną na chodniku obok, to nie muszą płacić.
    > Może to był ten przypadek?
    Nie na ulicy nic nie było, był zakaz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2017-10-29 22:41:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 22:18, t-1 pisze:

    > Raczej nie było tabliczki "nie dotyczy chodnika"
    Czyli co, teraz nie wolno parkować na chodnikach? od kiedy?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-10-29 22:52:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-10-2017 o 22:41, Janusz pisze:

    > Czyli co, teraz nie wolno parkować na chodnikach? od kiedy?

    Z 10 lat?

  • 8. Data: 2017-10-29 22:54:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:ot5iij$6ik$1@node2.news.atman.pl...

    > Z 10 lat?

    Nie, chyba od 1999.
    Ale mogę się mylić.
    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2017-10-29 23:57:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze byl rejestrowany jako ciezarowka. Mial kratke i po tym poznali ze ciezarowka.
    Cinqecento z kratka tez moze byc ciezarowka. Ja tam sie nie znam bo pj ponad
    czterdziesci lat temu za flaszke zalatwilem. O ciezarowkach i parkowaniu mowili w tv.

  • 10. Data: 2017-10-30 06:44:17
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    czterdziesci lat temu za flaszke zalatwilem. O ciezarowkach i parkowaniu mowili w tv.

    Cinquecento 2,5-tonowe?