eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Najbardziej nierdzewne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 21. Data: 2017-11-01 17:08:51
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: z <...@...pl>

    Dlaczego jeszcze nikt nie napisał o Audi A2 i A8? :-)

    O ile A8 to rzadki rarytas to A2 od groma jeździ po ulicach

    z


  • 22. Data: 2017-11-01 17:09:11
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 22:01, Maciek pisze:
    >
    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    > będą gnić?
    >
    Według mnie - wszystkie, które mają nadwozie z aluminium.
    Audi A2, A8, A6, Honda NSX, Aston Martin DB9, Morgan Aero 8, Jaguar XJ,
    Lamborgiini Gallardo, Land Rover Defender, BMW 5, Mercedes SL (i inne),
    Ford F150, Nissan Xtrail, Porsche 911. Generalnie jest w czym wybierać.
    Trzeba tylko uważać na roczniki, bo w różnych latach nadwozia tych
    samych serii były wykonywane z róznych materiałów.
    T.


  • 23. Data: 2017-11-01 17:11:07
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2017 o 17:04, z pisze:

    > Co rozumiesz pod pojęciem dbanie?
    > Coroczne mycie podwozia po zimie i konserwacja podwozia co parę lat?

    Mycie częściej niż dwa razy na rok i usuwanie różnych szczątków
    organicznych z zakamarków zanim zmienią się w żyzną glebę i zaczną
    porastać roślinnością;)

    Shrek


  • 24. Data: 2017-11-01 18:46:11
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat
    > powiedzmy 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze
    > powypadkowe będą gnić?


    http://www.fakt.pl/pieniadze/motoryzacja/10-najmniej
    -problemowych-aut-z-przebiegami-320-km/lessse1
    http://www.fakt.pl/ranking-samochodow


  • 25. Data: 2017-11-01 19:23:17
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 31.10.2017 o 22:01, Maciek pisze:
    >
    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    > będą gnić?
    >
    DeLorean najbardziej nierdzewny jest ;)

    --
    Rgds
    STQ


  • 26. Data: 2017-11-01 20:14:52
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 31 Oct 2017 22:01:04 +0100, Maciek napisał(a):

    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    > będą gnić?

    Corolla E12 (2003r) - Widocznej rdzy brak, i to pomimo obtarć na lakierze.
    Z niewidocznej - pod uszczelkami zaczyna się robić kolorowo, podwozie jest
    już w średnim stanie (ale teraz to już się nie opłaci tego robić).

    --
    Yakhub


  • 27. Data: 2017-11-01 20:24:32
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 01 Nov 2017 17:09:11 +0100, T. wrote:
    > Według mnie - wszystkie, które mają nadwozie z aluminium.

    E tam. Najlepsze nadwozie to oczywiście z plastiku! Żadnych wgnieceń, a w
    razie stłuczki zawsze można sobie Trabiego posklejać. :)

    A tak poważniej mówiąc to czy nadwozie to faktycznie największy problem?
    W samochodach którego w życiu miałem, nadwozie nigdy nie było jakimś
    dużym problemem. Gnicie pojawiało się raczej w elementach podwozia, w
    komorze silnika, w progach, podłodze czy jeszcze za przednim grillem... A
    tych elementów chyba nie robi się z aluminium (a może?).

    Mateusz


  • 28. Data: 2017-11-01 20:36:18
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Malo wiesz o trabantach. One z plastiku mialy elementy nadwozia ktore slabo
    rdzewieja. Jeszcze nie widzialem samochodow z przerdzewialymi dachami. W trabancie
    konstrukcja nosna byla ze stali. Na dodatek z chujowej stali. Plyta podlogowa,
    nadkola, podszybia rdzewialy w oczach. Na dodatek duzo w trabancie bylo korozji
    zmeczeniowej. Odpadaly mocowania tylnych wahaczy, odrywaly sie mocowania
    amortyzatorow, pekaly slupkimod trzaskania drzwiami.


  • 29. Data: 2017-11-01 21:24:45
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 01 Nov 2017 12:36:18 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Malo wiesz o trabantach.

    Ano, bo ja z widzenia tylko znałem, no i może raz czy dwa jechałem w roli
    pasażera (ale to lata '80 były). Waszmość za to mało wie o żartach :)

    > chujowej stali. Plyta podlogowa, nadkola, podszybia rdzewialy w oczach.
    > Na dodatek duzo w trabancie bylo korozji zmeczeniowej. Odpadaly
    > mocowania tylnych wahaczy, odrywaly sie mocowania amortyzatorow, pekaly
    > slupkimod trzaskania drzwiami.

    Otóż to - stąd moje zastanowienie czy aby koncentrowanie się na nadwoziu
    jest podstawne, skoro to wcale nie pierwsza ofiara rudej zarazy?

    Mateusz


  • 30. Data: 2017-11-01 21:31:53
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przypadku nadwozia samonosnego nie ma znaczenia czy rdzewieje podszybie czy
    podluznica.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: