  • 1. Data: 2017-10-31 19:30:17
    Temat: Opony. Co to za marki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Dostałem reklamę Oponeo i widzę tutaj takie marki, o których pierwszy
    raz słyszę:
    Zeetex, Firemax, Imperial, Laufenn, Sportiva, Nexen, Falken.
    Po ostatnich zimowych Continentalach, z których byłem wybitnie
    niezadowolony chętnie bym spróbował innych opon.
    Co sądzicie o w/w markach?
    Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej do jazdy 50%
    miasto i 50% trasy.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-10-31 19:38:02
    Temat: Re: Opony. Co to za marki?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.10.2017 o 18:30, Jacek pisze:
    > Dostałem reklamę Oponeo i widzę tutaj takie marki, o których pierwszy
    > raz słyszę:
    > Zeetex, Firemax, Imperial, Laufenn, Sportiva, Nexen, Falken.

    falkeny miałem...ale zimy nie było, nowe były więc lepsze niż wielosezonowe

    > Po ostatnich zimowych Continentalach, z których byłem wybitnie
    > niezadowolony

    to co to za Continentale były...

    > Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej

    ...bo z tym się mi to kłóci (miałem zimówki Conti i były bardzo dobre,
    nazwałbym ją wyższą klasą)

    do jazdy 50%
    > miasto i 50% trasy.

    do tego to tylko wielosezonowe!

    Łukasz

  • 3. Data: 2017-10-31 19:46:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 19:30, Jacek pisze:
> [...]
    > Co sądzicie o w/w markach?
    > Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej do jazdy 50%

    Ja tam właśnie zamówiłem Savę Eskimo S3

    Miałem ją w Alfie Romeo 156 i byłem super zadowolony, wsadzone też do
    Laguny II (ludzie się dziwili jak moja mama wjechała przez taki śnieg)
    brat w Fokusie ma i też zadowolony. Teren górzysty (Wałbrzych i okolice).
    Zachciało mi się swego czasu do Avensis Uniroyal MS plus 66 bo w ADAC
    tak fajnie wyszły. Kląłem na to ścierwo jak szewc, autobus jedzie a ja
    się ślizgam i nic. Tak więc wracam do tego co znam że dobre i nie drogie.

    zdrówko.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2017-10-31 19:50:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2017 o 19:30 Jacek <k...@a...com> pisze:

> [...]
    > Co sądzicie o w/w markach?
    > Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej do jazdy 50%

    Continental to marka premium - jak Ci nie odpowiadały to szukaj zimówek
    wśród Nokian/Hankook.
    Te powyżej to opony budżetowe - raczej Conti nie przebiją - chyba, że
    miałeś jakieś leżaki starego modelu.
    Ostatni sezon jeździłem na Nokian WR D4 - bdb opona, chyba najlepsza jaką
    dotychczas miałem.
    TG

  • 5. Data: 2017-10-31 21:09:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Continental to marka premium - jak  Ci nie odpowiadały to szukaj zimówek
    Miałem Conti Wintercontact. Modelu nie pamiętam. Jednak we Włoszech na
    stromym podjeździe pod hotel 80% aut wyjeżdżało, a tylko nieliczni na
    starych gumach no i ja na 2-letnich Conti nie dawaliśmy rady.
    > wśród Nokian/Hankook.
    Miałem wcześniej Nokian WR G2 i też nie byłem zachwycony. W drugim aucie
    miałem Firestony Winterhawk i te chwaliłem.
    Jacek

  • 6. Data: 2017-10-31 21:39:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 21:09, Jacek pisze:

    > Miałem wcześniej Nokian WR G2 i też nie byłem zachwycony. W drugim aucie
    > miałem Firestony Winterhawk i te chwaliłem.

    To czemu nie kupisz sprawdzone Firestony?
    Zimowych nie używałem, ale letnie Firestony TZ200 fajnie się sprawowały

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-10-31 23:22:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-10-2017 o 21:09, Jacek pisze:
    > Miałem Conti Wintercontact. Modelu nie pamiętam. Jednak we Włoszech na
    > stromym podjeździe pod hotel 80% aut wyjeżdżało, a tylko nieliczni na
    > starych gumach no i ja na 2-letnich Conti nie dawaliśmy rady.

    Może to nie opony były winne?
    Jakim autem byłeś?

  • 8. Data: 2017-10-31 23:54:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

> [...]
    > Po ostatnich zimowych Continentalach, z których byłem wybitnie
    > niezadowolony chętnie bym spróbował innych opon.

    Ale po co badać te tanie jeśli są niewiele droższe Firestone, które
    miałem w służbowym przez trzy zimy i byłem zachwycony.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 9. Data: 2017-11-01 08:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > Co sądzicie o w/w markach?
    > Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej do jazdy 50%

    Na letnich zeetexach ostatnio jezdziłem - bardzo fajne opony, nie
    zauwazyłem zadnych negatywów.
    Zimowe imperiale mam ale za mało jezdziłem zeby cos powiedziec.
    Zimowe zeetexy własnie kupiłem wiec tez za rok cos powiem :))
    Z zimowek ostatnio jezdziłem na Nokianach i to sa naprawde przyzwoite
    opony. Ładnie równo jada, dobrze trzymaja sie drogi. Zadnych przygód.
    O taki bieznik http://allegro.pl/i6621786434.html
    Tyle ze ja jezdze jakby to cavallino powiedział kapeluszniczo - na
    tradycyjnych drogach praktycznie nigdy szybciej niz 100-110.
    Wychodze z założenia ze to co na drodze najwazniejsze to rozsadna jazda a
    nie opony ktore beda mnie ratowały w trudnej sytuacji. :)
    Mam tez nalewkowe w rozmiarze 195 65 15 i tez trudno mi im cokolwiek
    zarzucic w kontekscie własciwości jezdnych.
    O takie: http://allegro.pl/opony-bieznikowane-4x195-65r15i700
    8619375.html
    Jedynie to (ogolnie bieznikowanym) ze sa bardziej podatne na różne boczne
    uszkodzenia i dlatego już chyba wiecej bieznikowanych nie kupie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 10. Data: 2017-11-02 07:20:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 19:38, ddddddddddddd pisze:

    > to co to za Continentale były...

    Pewnie 10 letnie używki ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --