  • 1. Data: 2017-10-31 22:01:04
    Temat: Najbardziej nierdzewne
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    będą gnić?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-10-31 22:41:22
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.10.2017 o 22:01, Maciek pisze:

> [...]
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe

    nie jestem blacharzem, ale parę starych aut załatałem. dość odporne sa
    xsary. precyzując w nastoletnich możesz nie znaleść rdzy na karoserii.
    Jasne że gdzieśtam głęboko, może sie trafić, ale mało widziałem aut,
    które w tym wieku miałyby zdrowe nadkola. może przesadzam. większość
    mocno lubianych marek - ma, a xsar - prawie żadna. ostatnio spawałem
    astrę. jak otwarłem klapę z tyłu, spojrzałem do bagażnika w dół, to
    zobaczyłem swoje stopy.
    Natomiast jeśli auto jest składane z dwóch, niema takiej możliwości żeby
    nie zardzewiało. no chyba że je skleili, albo zlutowali. tam gdzie
    dotarła spawarka, wszelkie fabryczne zabezpieczenia antykorozyjne
    przestały funkcjonować.

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-10-31 23:44:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 31 Oct 2017 22:01:04 +0100, Maciek napisał(a):

    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?

    W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.
    No chyba że masz pecha.

    Ale tak ogólnie to auta z XXI wieku już w zasadzie nie rdzewieją.

  • 4. Data: 2017-10-31 23:47:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat
    > powiedzmy 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze
    > powypadkowe będą gnić?

    np passat z 1999. Niesamowita odporność na korozję.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-11-01 01:35:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-31 o 22:01, Maciek pisze:

> [...]
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe

    Avensis? :-)

  • 6. Data: 2017-11-01 01:36:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-31 o 23:44, Tomasz Pyra pisze:

    > W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.
    > No chyba że masz pecha.

    I wybrałeś Mazdę ;-)

  • 7. Data: 2017-11-01 07:17:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-10-2017 o 23:44, Tomasz Pyra pisze:

    > W ogólności japońskie,

    Akurat.
    Mazda to synonim rdzy np.

  • 8. Data: 2017-11-01 08:37:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2017 o 22:01, Maciek pisze:

    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?

    Accord 2001 dopiero teraz zaczął rdzewieć gdzieś pod uszczelkami i tam
    gdzie drzwi obiłem 5 lat temu. Z tym że ja o niego wogóle nie dbam, więc
    jakbym dbał to pewnie nie byłoby śladu korozji.

    Shrek

  • 9. Data: 2017-11-01 08:50:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe

    Cynkowane Audi.

  • 10. Data: 2017-11-01 10:13:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe

    Aluminiowy LR Discovery.
    Ale czasami ruda go dopadała w innych miejscach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam