-
11. Data: 2017-11-01 11:05:15
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-10-31 o 22:01, Maciek pisze:
> Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
> 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
> Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
> będą gnić?
>
Wszystkie modele Audi i Passaty.
-
12. Data: 2017-11-01 11:11:49
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net...
>
> Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat
> powiedzmy
> 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
> Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze
> powypadkowe
> będą gnić?
Corolla - okularnik, czyli do 2001. Miałem przez 9 lati nalakierze był
JEDEN odprysk, który zresztą ładnie poczerniał. Zabezpieczenie podwozia
też wzorowe. Późniejsze lakiery to niestety porażka.
--
Yogi(n)
-
13. Data: 2017-11-01 11:18:25
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 10/31/2017 11:44 PM, Tomasz Pyra wrote:
> W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.
Widziałem pod blokiem kila Civiców z lat 1995+ (bodaj wersja VI) i
każdy, bez wyjątku, posiadał pordzewiała klapę przednia i tylną.
Jednolicie brązowe, czasem z bąblami. Z uwagi na ilość nie przypuszczam
aby to był przypadek. Do dzisiaj widuje Civice z tamtego okresu
poderzanie błyszczące nowym lakierem. Czy japończycy coś dramatycznie
naprawili od 2000 roku że nie rdzewieją tak żałośnie?
-
14. Data: 2017-11-01 11:59:18
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
Dnia 31.10.2017 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał/a:
> Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
> 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
> Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
> będą gnić?
Peugeot 406 ma może nie najlepsze, ale naprawdę bardzo przyzwoite
zabezpieczenia antykorozyjne i w tym przypadku zaryzykowałbym
tezę o gniciu wyłącznie powypadkowych.
--
Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
15. Data: 2017-11-01 15:32:04
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: "Endriu" <p...@i...pl>
> Wszystkie modele Audi i Passaty.
Passaty gówno prawda. Prawie w każdej FL-ce dziury wypadają w przednich błotnikach
regularnie za sprawą głupiej gąbki która ściąga wilgoć:
Usuwanie korozji z błotnika/malowanie
https://www.youtube.com/watch?v=P4pY7VTN2bU
P.S. Inna kwestia że taki błotnik wymienić to małe piwo.
--
Pozdrawiam
Endriu -
16. Data: 2017-11-01 15:33:37
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: "Endriu" <p...@i...pl>
> Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
> 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
> Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
> będą gnić?
Od zawsze Citroeny słyną z tego, że mają pancerne blachy.
--
Pozdrawiam
Endriu
-
17. Data: 2017-11-01 15:45:27
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 01.11.2017 o 11:18, Sebastian Biały pisze:
> On 10/31/2017 11:44 PM, Tomasz Pyra wrote:
>> W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.
>
> Widziałem pod blokiem kila Civiców z lat 1995+ (bodaj wersja VI) i
> każdy, bez wyjątku, posiadał pordzewiała klapę przednia i tylną.
> Jednolicie brązowe, czasem z bąblami. Z uwagi na ilość nie przypuszczam
> aby to był przypadek.
Wiesz. Civic to takie miejskie BMW. Może wszystkie tłuczone;)
> Czy japończycy coś dramatycznie
> naprawili od 2000 roku że nie rdzewieją tak żałośnie?
Nie wiem - Accord praktycznie nie rdzewiał (poza drzwimi obtartymi do
głóej blachy, ale też na wylot przez pięć czy szeć lat nie przerdzewiały
(a wydaje się, że powinny;) Po 15 latach zaczął pod uszczelkami
rdrzewieć, ale tam się po prostu wilgotna ziemie z różnych śmieci zrobiła;)
Shrek
-
18. Data: 2017-11-01 16:30:27
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 11/1/2017 3:45 PM, Shrek wrote:
>> Jednolicie brązowe, czasem z bąblami. Z uwagi na ilość nie
>> przypuszczam aby to był przypadek.
> Wiesz. Civic to takie miejskie BMW. Może wszystkie tłuczone;)
Znałem 2 właścicieli. Pytałem więc bo zastanawiałem się nad kupnem
jakiejś Hondy. Albo machnięcie ręką z rezygnacją albo klniecie na
"jakośc japończyka". Stłuczek nie było. Pytałem też znajomeg lakiernika,
powiedzial że nie maluje Civiców bo co pomaluje to za chwile ktoś z
reklamacją wraca i szkoda roboty, niech szukają innego frajera. Być może
problem tyczył tamtych modeli a obenie jest lepiej.
Na marginesie, taki problem typu "co klapa to brązowa" widzałem kilka
lat temu na Focusach w pierwszej wersji. Po obejrzeniu koło dziesięciu
sztuk skutecznie się wyleczyłem z Focusa.
Mógłbym zasugerować że inny sąsiad ma 20 letnią Nubirę z oryginalnym
lakierem. Ale gdzieś czytałem że to obciach pokazać się ładną Nubirą, za
to taka przymglona na brazowo Honda ... ;)
-
19. Data: 2017-11-01 17:04:55
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: z <...@...pl>
W dniu 2017-11-01 o 08:37, Shrek pisze:
> Accord 2001 dopiero teraz zaczął rdzewieć gdzieś pod uszczelkami i tam
> gdzie drzwi obiłem 5 lat temu. Z tym że ja o niego wogóle nie dbam, więc
> jakbym dbał to pewnie nie byłoby śladu korozji.
Co rozumiesz pod pojęciem dbanie?
Coroczne mycie podwozia po zimie i konserwacja podwozia co parę lat?
Pewien fachowiec ;-) zachwala takie postępowanie.
Tylko czy to ma sens ekonomiczny - 30 tys. za taką podobno dobrą
konserwację a nie pochlapanie "barankiem"?
Mam na myśli auta warte ok 10 tys.
z
-
20. Data: 2017-11-01 17:06:17
Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
Od: z <...@...pl>
W dniu 2017-11-01 o 08:50, t-1 pisze:
> Cynkowane Audi.
Hmmm Ocynkowane audi 80 to podobno jest skarb :-)
z