eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNaganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa › Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak
    news.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c836c53$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    <i60pld$cq8$1@inews.gazeta.pl>
    <4c85074b$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i63ib8$ror$1@inews.gazeta.pl>
    <4c86891c$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c8694eb$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c86980b$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c87a4a3$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c87f1f3$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c87f1f3$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Date: Thu, 9 Sep 2010 16:00:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 33
    Message-ID: <4c88e895$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.118.131
    X-Trace: 1284040854 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27025 83.20.118.131:65510
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628810
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c87f1f3$0$27043$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Śmiertelnie poważnie. Coraz mniej dokumentów na papierze widzę na co
    > dzień.

    Ja tez. To nie znaczy, ze wyslalbym oficjalna skarge droga elektroniczna.

    > Myślisz że w Hiltonie nie mają komputera?

    Mysle, ze maja. I mysle, ze dostaja bardzo duzo poczty.

    > Nie czytają poczty?

    Jest na to szansa... zwlaszcza jesli w temacie napisales np. "skarga", albo
    "naganne zachowanie pracownika hilton warszawa", to od razu polecialo do
    smieci, albo spamu.

    Jest rowniez szansa, ze kierownik, dyrektor czy inny dowodzacy jest "starej
    daty" i zadna forma elektronicznej skargi go nie obchodzi, bo wychodzi z
    zalozenia, ze jesli komus sie nie chcialo pofatygowac po znaczek, to znaczy
    ze nie jest to na tyle wazne, zeby sobie zaprzatac tym glowe.

    Znalem jednego angola, ktory widzac zle napisany naglowek albo zle
    zaadresowana koperte, listu formalnego (dawniej podobno uczyli tego w
    angielskich szkolach - maja dosc konkretnie wyznaczone zasady) od razu list
    wrzucal do niszczarki, bo on sie z kims kto poprawnego listu nie potrafi
    napisac, na 100% nie dogada.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: