  • 11. Data: 2012-08-31 17:20:26
    Temat: Re: NEX-5R vs NX1000
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-31 17:06, Bartosz Mierzwiak wrote:
    > i 35/1.8.

    Oby był przyzwoity i w dobrej cenie :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2012-08-31 18:26:22
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    quent napisał:
    > Stanąłem przed wyborem pomiędzy tymi dwoma. W zasadzie to bardziej do gustu
    > przypadł mi soniacz ale ponoć kiepsko z systemowymi obiektywami do niego.
    > Czy Samsung ma w ofercie znacząco lepsze szkła?
    >
    > Różnice (o których wiem) są takie:
    >
    > Samsung NX1000:
    > Sony NEX-5R:
    >
    > Na co się zdecydować... jak myślicie?

    Trudno powiedzieć. Przede wszystkim 5R tak naprawdę jeszcze nie ma.

    Samsung ma gorsze wysokie ISO (niskie są porównywalne), lepsze tanie
    obiektywy, normalną stopkę.

    Sony ma lepsze wysokie ISO, bardzo dobre drogie obiektywy i marne tanie.

    Jako system Sony jest chyba bardziej perspektywiczny, ale jeśli nie masz
    egzotycznych zachcianek to Samsung powinien styknąć.

    Sam stoję przed podobnym wyborem i ciągle się waham.

    m.

  • 13. Data: 2012-08-31 19:07:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 14:33, quent pisze:
    > Na co się zdecydować... jak myślicie?

    Na Panasonica/Olka. Tu ze szkłami krucho (kiepskie raczej), chyba że
    będziesz używał ''dużych'' (czytaj - wolnych).

    --
    pozdrawia Adam
    /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego

  • 14. Data: 2012-09-01 09:55:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-31 19:07, Janko Muzykant wrote:

    > Na Panasonica/Olka. Tu ze szkłami krucho (kiepskie raczej), chyba że
    > będziesz używał ''dużych'' (czytaj - wolnych).

    No ale nie chcę nic mniejszego od apsc.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2012-09-01 11:31:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-01 09:55, quent pisze:

    > No ale nie chcę nic mniejszego od apsc.

    Myślałem, że chcesz dobrej jakości zdjęcia. Zobacz sobie sample ze
    szklarni S i S - bida z nędzą. Sam chciałem wejść w Sonego, bo ma dobrą
    matrycę i body w ogóle, ale to dopiero połowa aparatu.
    Możesz jeszcze czekać na C, ale raczej nie spodziewam się tam cudów.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem patent na pomniki, co korpusy są stałe, a tylko głowy się

  • 16. Data: 2012-09-01 11:41:21
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-09-01 11:31, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > matrycę i body w ogóle, ale to dopiero połowa aparatu.
    > Możesz jeszcze czekać na C, ale raczej nie spodziewam się tam cudów.

    C zwykle przegina z ceną za puszki, które nie powalają.
    Nie wiem jak z małą go na 4/3, nie mialem okazji pobawić się sprzętem z
    taką matyrcą. Lubię takie foty i wiem na co stać apsc w tej kwestii.
    Sample sonego z 24mm Zaiss-a są wg. mnie bardzo OK ale to szkło znów
    drogie jak cholera... wątpię abym się szarpnął.

    W zasadzie to na początek idealnym połączeniem byłby 5R ze stałką 35
    1.8, która ma się pojawić ponoć soon. Jeśli to szkło będzie przyzwoite
    to jak dla mnie byłby to idealny zestaw :-)

    Poczekam.

  • 17. Data: 2012-09-02 10:50:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
> [...]
    > gustu przypadł mi soniacz ale ponoć kiepsko z systemowymi obiektywami
    > do niego. Czy Samsung ma w ofercie znacząco lepsze szkła?

    hm...

    zapominasz o jendym najważneijszym elemencie...

    wizjerze...

    imho aprat bez wizjera to tylko lepszy kompakt. czyli pozostaje sony albo
    coś z wizjerem z systemu 3/4"

  • 18. Data: 2012-09-02 11:04:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-09-02 10:50, Marek Dyjor wrote:
    > zapominasz o jendym najważneijszym elemencie...
    >
    > wizjerze...
    >
    > imho aprat bez wizjera to tylko lepszy kompakt. czyli pozostaje sony
    > albo coś z wizjerem z systemu 3/4"

    W zasadzie to jest mi zbędny.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2012-09-02 11:17:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > W zasadzie to jest mi zbędny.

    naprawdę pstrykanie na zombi jest wg ciebie takie super. :)

  • 20. Data: 2012-09-02 11:29:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-09-02 11:17, Marek Dyjor wrote:

    > naprawdę pstrykanie na zombi jest wg ciebie takie super. :)

    Znów kurwa nie rozumiem o co chodzi? :-D
    Jakie zombie?
    Do ideału brakuje mi LCD ruchomego w taki sposób jak np. w Canonie G12

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info