    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
    Subject: Re: NEX-5R vs NX1000
    Date: 31 Aug 2012 16:26:22 GMT

    quent napisał:
    > Stanąłem przed wyborem pomiędzy tymi dwoma. W zasadzie to bardziej do gustu
    > przypadł mi soniacz ale ponoć kiepsko z systemowymi obiektywami do niego.
    > Czy Samsung ma w ofercie znacząco lepsze szkła?
    >
    > Różnice (o których wiem) są takie:
    >
    > Samsung NX1000:
    > Sony NEX-5R:
    >
    > Na co się zdecydować... jak myślicie?

    Trudno powiedzieć. Przede wszystkim 5R tak naprawdę jeszcze nie ma.

    Samsung ma gorsze wysokie ISO (niskie są porównywalne), lepsze tanie
    obiektywy, normalną stopkę.

    Sony ma lepsze wysokie ISO, bardzo dobre drogie obiektywy i marne tanie.

    Jako system Sony jest chyba bardziej perspektywiczny, ale jeśli nie masz
    egzotycznych zachcianek to Samsung powinien styknąć.

    Sam stoję przed podobnym wyborem i ciągle się waham.

    m.