  • 1. Data: 2012-08-28 07:00:13
    Temat: Jaki serwer news ??
    Od: Piratee <p...@g...com>

    Witam
    Z jakiego serwera news korzystacie.
    Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl
    Od kilku dni serwer jest nieczynny

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 2. Data: 2012-08-28 08:59:35
    Temat: Re: Jaki serwer news ??
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    W dniu 2012-08-28 07:00, Piratee pisze:
    > Z jakiego serwera news korzystacie.
    > Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl
    > Od kilku dni serwer jest nieczynny

    Też używałem gazetowego...
    Niestety coraz większa bieda, jeśli chodzi o ogólnodostępne serwery
    newsowe. Takie czasy :(

    Spróbowałem news.interia.pl, jak na razie działa jako-tako.
    Oczywiście musiałem sobie założyć konto mailowe na Interii.

    Jak ktoś z Was ma inne propozycje, chętnie wysłucham.

    --
    Paweł Brzozowski

    http://brzoza.net
    http://fotowarsztaty.com

  • 3. Data: 2012-08-28 09:19:28
    Od: arTii <t...@m...adres.email>

    W dniu 2012-08-28 08:59, Pawel Brzozowski pisze:

> [...]
    > Oczywiście musiałem sobie założyć konto mailowe na Interii.
    >
    > Jak ktoś z Was ma inne propozycje, chętnie wysłucham.

    ntp.aioe.org
    bez logowania, ale wtedy jest ograniczenie do 25 postów na dobę można
    wysłać itp...
    więcej na http://aioe.org/

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 4. Data: 2012-08-28 10:23:56
    Od: Piratee <p...@o...pl>

> [...]
    > Witam
    > Z jakiego serwera news korzystacie.
    > Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl

    Witam
    Właśnie korzystam z news.atman.pl ale warunkiem jest poprawne
    zdefiniowanie revDNS.

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 5. Data: 2012-08-28 15:58:10
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Piratee" <p...@g...com> wrote:

    > Z jakiego serwera news korzystacie.
    > Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl
    > Od kilku dni serwer jest nieczynny

    Nieodmiennie polecam serwer news.task.gda.pl [News (NNTP): 119] -
    jedyny jaki znalazłem, który nie ma ŻADNYCH wymagań hasłowych,
    skrzynkowych, itp. Archiwizuje posty w niemal idealnej perspektywie
    czasowej, a jego jedyna wada, to lubi się czasem zawiesić, a wtedy
    wisieć tak może kilka-kilkanaście godzin, a w weekendy nawet ponad 24h.
    Jakaś niedopieszczona ta maszyna... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2012-08-28 16:21:22
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piratee in news:a1d6ecc6-dd19-4b84-9e0a-c5081a70e2e0@googlegrou
    ps.com
    > Witam
    > Z jakiego serwera news korzystacie.
    > Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl
> [...]

    info towarzyska droga od adminow gazety: koniec serwera news. Z tym, ze
    znajac ich prace, wcale nie bede zdziwiony, jesli wlacza za miesiac. Na
    miesiac :)

  • 7. Data: 2012-08-28 22:11:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mariusz [mr.] in news:k1iipl$cop$1@news.task.gda.pl
    [......]
    > Nieodmiennie polecam serwer news.task.gda.pl

    polecasz, ale dla uzytkownikow ktorych providerow internetu?
    bo nie dla orange, nie dla neo - tym task pozwala tylko czytac

  • 8. Data: 2012-08-28 23:38:06
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:

    > [......]
    >

    > polecasz, ale dla uzytkownikow ktorych providerow internetu? bo nie
    > dla orange, nie dla neo - tym task pozwala tylko czytac

    No proszę, pierwsze słyszę o takich limitach...

    Ja z grup dyskusyjnych korzystam po kablach telefonicznych (chyba
    wszystkich operatorów po kolei), a ponieważ nie lubię zabaw w wymogi
    dodatkowe, to już lata temu ten task został samotnie na placu boju (był
    jeszcze ataman.cośtam, ale miał bodajże krótką perspektywę trzymania
    postów).

    Cholerka, to już wszyscy się przeniosą na fejsbuka?

    [mr.]

  • 9. Data: 2012-08-28 23:57:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mariusz [mr.] in news:k1jdo7$gqe$1@news.task.gda.pl
    > No proszę, pierwsze słyszę o takich limitach...

    dalem tylko dwa przyklady, bowiem znam je z autopsji

    > był jeszcze ataman.cośtam,

    news.atman.pl
    czytanie i pisanie z orange, tylko czytanie z neo, co z innymi providerami -
    nie wiem.

    > Cholerka, to już wszyscy się przeniosą na fejsbuka?

    w tym kierunku to zmierza;
    jesli ktos chce - znajdzie 'jakies' serwery news, tu zapyta,tam zapyta, ten
    wie, tamten wie...
    np ja w tej chwili news.neostrada.pl - ogolnodostepny, z "poprawnie
    skonfigurowanym revdns"

  • 10. Data: 2012-08-29 09:50:18
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Piratee" <p...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Od wczoraj testuję: news.eternal-september.org
    Wymaga rejestracji ale widzi posty, których news.interia.pl
    nie widziała. Generalnie działa OK.

    Szymon