    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Muzyka na Androidzie, jak?
    Date: Tue, 11 Feb 2014 13:58:39 +0100

    Witam,

    Nie potrafię namierzyć właściwej grupy a z drugiej strony zapewne wiele
    osób stąd potrafi mi pomóc. Więc zaryzykuję i zapytam... Chodzi o
    zgranie sobie z CD muzyki do telefonu. W sieci jest od groma konwerterów
    CD do MP3 lecz po zainstalowaniu kilku wymiękłem, żaden nie zrobił tego
    do końca dobrze. Najlepiej wypadł Free Audio CD to MP3 converter ale
    projekt jest zaniechany... i nie dodaje ID ścieżki i ręcznie trzeba to
    uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program
    działający pod W8 ?

    Marek