  • 81. Data: 2010-05-13 11:10:53
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
    news:slrnhum4ag.qc0.rekin@drapak.wkurw.org...

    > Całkiem fachowe ręce (2:00.29 pucharowym Pro-Ceedem w Poznaniu)
    > poganiały ten wózek przez Col de Turini. I głowa, która rządzi
    > tym rękoma, twierdzi, że auto prowadzi się rewelacyjnie i
    > produkuje banana ograniczonego wyłącznie uszami.
    >
    > Zresztą: http://www.fastestlaps.com/track59.html -- RS MkII na
    > mokrym stracił sekundę na mokrej próbie w stosunku do Evo X
    > FQ300 SST (notabene na tej próbie najlepszy czas wykręciła inna
    > mocna ośka -- R26.R).

    Ile wazy R26.R i jak ma zestrojone zawieszenie, a jak do tego ma sie dupowoz
    dla statecznego ojca rodziny w ktory wlozono mocniejszy silnik, jakim jest
    Mondeo?

    Ten pucharowy Pro-Ceed mial skore, klimatyzacje, tylna kanape i drogowe
    opony, czy wazyl o pol tony mniej od Mondka i poza buda nic w nim
    oryginalnego nie zostalo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 82. Data: 2010-05-13 12:44:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamil pisze:

> [...]
    >
    > Ile wazy R26.R i jak ma zestrojone zawieszenie, a jak do tego ma sie
    > dupowoz dla statecznego ojca rodziny w ktory wlozono mocniejszy silnik,

    Gdzie Ty tam widzisz R26.R? Ja widzę "zwykłe" R26, które ma cholernie
    wygodne fotele, skórę, klimę, tylną kanapę i szkło zamiast poliwęglanu
    (jaki jest w R26.R) w tylnej części budy.
    Ot typowy hot-hatch, do dowożenia dzieciaków do przedszkola/szkoły. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 83. Data: 2010-05-13 13:00:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

> [...]
    > (jaki jest w R26.R) w tylnej części budy.
    > Ot typowy hot-hatch, do dowożenia dzieciaków do przedszkola/szkoły. :P

    "Zwykle" R26 a Mondeo to wciaz przepasc kolego. Niskobudzetowa gwiazda porno
    tez lepiej tylkiem na rurze zakreci od pani Krysi ze szkolnej stolowki. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 84. Data: 2010-05-13 13:05:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale po co udowadniać jakąś głupawą tezę? Mnie wystarczy Evo X
    > dostał sromotnie w dupę od R26 (blah, nawet nie R26.R, które
    > jest jeszcze szybsze) na mokrej próbie Autocaru. Prawda jest
    > taka, że dobra wkładka mięsna pojedzie szybko niemal wszystkim,
    > a cała reszta musi sobie podłużać różnymi skrótami.

    Gdzie konkretnie?

    http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=track&t
    rack=59&filter1=true&filter2=true&filter3=true&filte
    r4=true

    Renault Megane R26.R 1:18.7
    Mitsubishi Lancer Evo X FQ300 SST 1:09.5

    R26 F1-Team faktycznie byl szybszy, ale to juz inna bajka. Bez tylnej
    kanapy, poduszek, wygluszen, audio, szyby z tworzywa, zawieszenie jak w
    taczce. To nie jest auto do odwozenia dzieci do przedszkola codziennie,
    FQ300 jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 85. Data: 2010-05-13 14:36:48
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:

    > "Zwykle" R26 a Mondeo to wciaz przepasc kolego. Niskobudzetowa
    > gwiazda porno tez lepiej tylkiem na rurze zakreci od pani Krysi ze
    > szkolnej stolowki. ;)

    hehehe :) świetne porównanie, podoba mi się ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 86. Data: 2010-05-13 16:57:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W daewoo nawet pióra wycieraczek, oleje, filtry i inne takie wymieniali za
    > darmo. Fajne auto było......

    no szkoda ze sie tym zarzneli

  • 87. Data: 2010-05-13 17:07:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 May 2010 12:05:16 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > kanapy, poduszek, wygluszen, audio, szyby z tworzywa, zawieszenie jak w
    > taczce. To nie jest auto do odwozenia dzieci do przedszkola codziennie,

    Nienienienie. Mylą Ci się auta. To R26.R jest bez kanapy, z poli
    i na R888 w opcji. R26 F1-Team to po prostu limitowana wersja
    R26, ze stereo, klimą i innymi:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane_Ren
    ault_Sport#Renaultsport_230_Renault_F1_Team_R26_.282
    006-.29

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane_Ren
    ault_Sport#Renaultsport_230_Renault_F1_Team_R26.R_.2
    82009-.29

    r.
    _____________

  • 88. Data: 2010-05-13 17:07:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 May 2010 10:32:10 +0200, Arek M
    <a...@g...pl> wrote:

    > tracic raz-dwa przyczepność i bryka próbowała wyjezdzac przodem poza drogę.

    Problem w tym, że melepecie każde auto będzie płużyć. Nawet
    czteropędne czy megawyważone RWD. A fachowcy potrafią łoić
    ośkami czteropędy (jak choćby ostatnio Kubica, który upokarzał
    S2000).

    r.
    _____________

  • 89. Data: 2010-05-13 17:10:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 May 2010 10:10:53 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ile wazy R26.R i jak ma zestrojone zawieszenie, a jak do tego ma sie dupowoz
    > dla statecznego ojca rodziny w ktory wlozono mocniejszy silnik, jakim jest
    > Mondeo?

    To akurat było R26 bez R, poprawiłem się. I nie mówimy o Mondeo,
    a o RS-ie.

    > Ten pucharowy Pro-Ceed mial skore, klimatyzacje, tylna kanape i drogowe
    > opony, czy wazyl o pol tony mniej od Mondka i poza buda nic w nim
    > oryginalnego nie zostalo?

    A zauważyłeś, że Pro-Ceed zaistniał w tym poście tylko po to, by
    pokazać że ręce, które nim kierowały, nie należą do przeciętnego
    melepety, czy tak się będziesz szukał każdego możliwego punktu
    zaczepienia, żeby móc się odgryźć na ślepo?

    Więc możesz się pocieszać, że jeździsz bardzo szybkim i sprawnym
    autem jukejskich dresiarzy, ale przebojem, i to szybkim i
    sprawnym, ostatnio jest RS, a nie Impreza czy Evo, które głównie
    obrastają tłuszczem i łagodnieją.

    r.

  • 90. Data: 2010-05-13 19:49:41
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.05.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Zdefiniuj "da si?".

    Da się tym jeździć bardzo szybko, auto jest wyjatkowo neutrealne jak na
    ośkę w warunkach np. częściowo ośnieżonej drogi (pod jednym kołem asfalt
    pod drugim śnieg). Jak to napisali to auto jest szybsze w 99% sytuacji
    od 99% produkowanych obecnie aut.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net