  • 1. Data: 2010-05-11 09:57:02
    Temat: Samochód dla gospodyni domowej
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    potrzebuje kupić w miarę tanie auto, najlepiej z klimą jako samochód
    awaryjny dla żony. Myślę o seacie arosie 1.7SDI Co myślicie o tym aucie?
    Jakieś znaczące wady typu korozja itp? Z góry dzięki za wszelkie
    wypowiedzi.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-05-11 10:24:38
    Temat: Re: Samochód dla gospodyni domowej
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > awaryjny dla żony. Myślę o seacie arosie 1.7SDI Co myślicie o tym aucie?
    > Jakieś znaczące wady typu korozja itp? Z góry dzięki za wszelkie

    Fiat CC spoko nadaje się na kapsułę ratunkową.

  • 3. Data: 2010-05-11 10:29:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Piotrek pisze:
    > Fiat CC spoko nadaje się na kapsułę ratunkową.

    musi być coś bardziej bezpiecznego, żony bym do tego nie wpakował za nic
    na świecie.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-11 10:30:42
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 11 Maj, 09:57, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
> [...]
    > awaryjny dla żony. Myślę o seacie arosie 1.7SDI Co myślicie o tym aucie?
    > Jakieś znaczące wady typu korozja itp? Z góry dzięki za wszelkie

    Lepiej bez diesla, benzyniak mniejsza pojemnosc - tansze OC no i
    diesel chyba gorzej znosi dluzsze przestoje.
    Punto?

  • 5. Data: 2010-05-11 10:32:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Tatanka pisze:
    > Lepiej bez diesla, benzyniak mniejsza pojemnosc - tansze OC no i
    > diesel chyba gorzej znosi dluzsze przestoje.
    > Punto?

    nie chce już fiata poza dobrymi silnikami diesla (genialnymi powiem
    nawet) te auta nie mają żadnych innych plusów a ruda je wprost uwielbia.
    Diesel musi być bo i ja od czasu do czasu zrobię nim trasę dłuższą jak
    któreś z aut codziennych będzie unieruchomione.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-05-11 10:33:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > musi być coś bardziej bezpiecznego, żony bym do tego nie wpakował za nic
    > na świecie.
    A do Arosy/Lupo wpakujesz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-05-11 10:35:23
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > nie chce już fiata poza dobrymi silnikami diesla (genialnymi powiem
    > nawet) te auta nie mają żadnych innych plusów a ruda je wprost uwielbia.
    WOW chyba auta z okresu Uno albo po dzwonie.
    > Diesel musi być bo i ja od czasu do czasu zrobię nim trasę dłuższą jak
    > któreś z aut codziennych będzie unieruchomione.
    Popatrza a ludzie benzyniakami tez trasy robia i to b.dlugie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-05-11 10:36:56
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Diesel musi być bo i ja od czasu do czasu zrobię nim trasę dłuższą jak
    > któreś z aut codziennych będzie unieruchomione.

    I tylko z tego powodu będziesz żonę uszczęśliwiał na siłę?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-05-11 10:38:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > A do Arosy/Lupo wpakujesz :-)
    > pozdrawiam

    zawsze to lepsze niż cc które w zderzeniu z małym drzewkiem nie
    gwarantuje przeżycia.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-05-11 10:41:05
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > WOW chyba auta z okresu Uno albo po dzwonie.

    Niestety właśnie nie, wpada do mnie sporo ludzi żeby sobie auto
    zabezpieczyć ze spodu, sporo to fiaty bo w tym środowisku się kręcę i
    nie potwierdzę twojej opinii, fiaty ruda żre w niemiłosiernym tempie
    nawet jak nie są bite.

    --
    krzysiek82