  • 71. Data: 2010-05-13 00:34:50
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > Patrz Pan a Ci co jeździli mówili, że się ...

    Zdefiniuj "da się".

    --
    cokolwiek

  • 72. Data: 2010-05-13 00:36:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

    > Całkiem fachowe ręce (2:00.29 pucharowym Pro-Ceedem w Poznaniu)
    > poganiały ten wózek przez Col de Turini. I głowa, która rządzi tym
    > rękoma, twierdzi, że auto prowadzi się rewelacyjnie i produkuje banana
    > ograniczonego wyłącznie uszami.
    >
    > Zresztą: http://www.fastestlaps.com/track59.html -- RS MkII na mokrym
    > stracił sekundę na mokrej próbie w stosunku do Evo X FQ300 SST
    > (notabene na tej próbie najlepszy czas wykręciła inna mocna ośka --
    > R26.R).

    Jeszcze chwila i "udowodnisz", że napęd na jedną oś daje lepszą
    przyczepność niż napęd na dwie osie.

    --
    cokolwiek

  • 73. Data: 2010-05-13 00:37:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

    > Fotele też wpływają w jakiś sposób na cenę i są elementem wykończenia
    > wnętrza.

    No super, ale ja pisałem o plastikach. Że fotele są inne, to rzecz raczej
    oczywista...

    > A przy okazji wyglądają jak sto baksów i nie obraziłbym się na
    > takie w swoim aucie (a mam mpasztetową pół-świnię, więc poprzeczka jest
    > już całkiem wysoko ustawiona).

    To sobie wstaw podobne, zwykle nie kosztuje to majątku.

    --
    cokolwiek

  • 74. Data: 2010-05-13 00:38:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Pytanie czy piszesz ogólnie o Fordzie czy o RS? Jesli ogólnie to nie
    > jest to prawda. Pewnie, że najwyższe modele Mondeo czy Kugi do Audi lub
    > BMW nie podskoczą, ale Passata CC lub zwykłego bardzo wysokiego modelu
    > Passata wyprzedzą jeśli chodzi o jakość materiałów w środku. Podobnie
    > jak większość japończyków. Jedyne do czego mogę sie przyczepić, to
    > plastikowa objemka dookoła mieszka dzwigni zmiany biegów. Gdyby tam dali
    > jakąś podkładkę silikonową. No i może plastik gdzie wstawiamy kubeczki.
    > Reszta jest bardzo ok, plastików prawie ie uświadczysz, bo jest skóra +
> [...]

    Ale ja się przecież z tym zgadzam. Chyba chciałeś odpisać komu innemu. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 75. Data: 2010-05-13 00:44:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 13 May 2010 00:36:13 +0200, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Jeszcze chwila i "udowodnisz", że napęd na jedną oś daje lepszą
    > przyczepność niż napęd na dwie osie.

    Ale po co udowadniać jakąś głupawą tezę? Mnie wystarczy Evo X
    dostał sromotnie w dupę od R26 (blah, nawet nie R26.R, które
    jest jeszcze szybsze) na mokrej próbie Autocaru. Prawda jest
    taka, że dobra wkładka mięsna pojedzie szybko niemal wszystkim,
    a cała reszta musi sobie podłużać różnymi skrótami.

    r.
    _____________

  • 76. Data: 2010-05-13 02:10:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

> [...]
    > szybsze) na mokrej próbie Autocaru. Prawda jest taka, że dobra wkładka
    > mięsna pojedzie szybko niemal wszystkim,

    Czyli co, w tym super teście porównano czasy różnych kierowców i
    "zapomniałeś" o tym wspomnieć?

    > a cała reszta musi sobie
    > podłużać różnymi skrótami.

    Jeździsz poldonem i dorabiasz teorię? Prawda jest taka, że jak ktoś nie
    umie to wszystkim pojedzie kiepsko, ale jak umie, to 4wd na mokrym
    pojedzie znacznie szybciej, bezpieczniej i będzie miał z tego dużo więcej
    przyjemności niż z walki z brakiem trakcji w mocnym fwd.

    --
    cokolwiek

  • 77. Data: 2010-05-13 08:03:12
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > pojedzie znacznie szybciej, bezpieczniej i będzie miał z tego dużo więcej
    > przyjemności niż z walki z brakiem trakcji w mocnym fwd.

    Kiedy właśnie okazało się, że ten co umie, to pojechał na mokrym znacznie
    szybciej samochodem z napędem na jedną oś...

    Jurand.

  • 78. Data: 2010-05-13 08:07:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Kiedy właśnie okazało się, że ten co umie, to pojechał na mokrym
    > znacznie szybciej samochodem z napędem na jedną oś...

    Albo jednak nie umiał albo z autem było coś nie tak, może wreszcie dacie
    link to tego magicznego testu? ;)

    --
    cokolwiek

  • 79. Data: 2010-05-13 10:32:10
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > mokrym stracił sekundę na mokrej próbie w stosunku do Evo X
    > FQ300 SST (notabene na tej próbie najlepszy czas wykręciła inna

    Jedno spojrzenie na mape toru i wszystko jasne :)

    Poza tym - Pro-Ceed / RS / R26.R do _krowiastych_ aut nie należą.

    BTW. Miałem podobnego, ciezkiego, przednionapedowego, jeszcze
    mocniejszego od Katankowoza kloca (volvo s60 T5) ...

    Na mokrej nawierzchni, kretych drogach ciezko tym autem poszaleć. Albo
    kontrola trakcji go dusiła jak sie przeginało, albo koła zaczynaly
    tracic raz-dwa przyczepność i bryka próbowała wyjezdzac przodem poza drogę.

    --
    PozdrawiAM!

  • 80. Data: 2010-05-13 10:47:03
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jedno spojrzenie na mape toru i wszystko jasne :)

    Co jest dla Ciebie jasne?

    > Poza tym - Pro-Ceed / RS / R26.R do _krowiastych_ aut nie należą.

    Aha. No i jakie z tego wnioski dla nas? ;) Że Focus jest krowiasty?

    > BTW. Miałem podobnego, ciezkiego, przednionapedowego, jeszcze mocniejszego
    > od Katankowoza kloca (volvo s60 T5) ...

    Bez szpery na przednim napędzie, tylko z elektrokagańcem...

    > Na mokrej nawierzchni, kretych drogach ciezko tym autem poszaleć. Albo
    > kontrola trakcji go dusiła jak sie przeginało, albo koła zaczynaly tracic
    > raz-dwa przyczepność i bryka próbowała wyjezdzac przodem poza drogę.

    Opony, szpera, wyważenie samochodu...

    Jurand.