  • 1. Data: 2010-05-11 11:22:52
    Temat: Ilość poszczególnych znaków drogowych w Polsce
    Od: r...@m...com

    Czy są prowadzone jakieś statystyki ilościowe znaków?
    Np ile w Polsce jest ustwawionych znaków z przedziału B-3 do B-12 i którego z
    nich jest najwięcej?

  • 2. Data: 2010-05-11 11:34:24
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    > Czy są prowadzone jakieś statystyki ilościowe znaków?

    Musiałbyć zapytać w zakładzie je produkującym. Innej potrzeby prowadzenia
    takiej statystyki nie widzę.

  • 3. Data: 2010-05-11 11:39:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Innej potrzeby
    > prowadzenia takiej statystyki nie widzę.

    Oj, nie jestem pewien, chyba musi byc jakas statystyka, skoro zarzadcy
    drog wspolzawodnicza kto postawi wiecej;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2010-05-11 12:34:55
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, nie jestem pewien, chyba musi byc jakas statystyka, skoro zarzadcy
    > drog wspolzawodnicza kto postawi wiecej;-)

    No skoro istnieje takie współzawodnictwo......
    Przecież głupot byś nie pisał.

  • 5. Data: 2010-05-11 13:22:10
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości grup
    > Czy są prowadzone jakieś statystyki ilościowe znaków?
    > Np ile w Polsce jest ustwawionych znaków z przedziału B-3 do B-12 i
    > którego z
    > nich jest najwięcej?

    Nie wiem ale stawiam, że na pierwszym miejscu jest ograniczenie do 70 a na
    drugim do 40. "Pudło" dopełniają znaki początku i końca obszaru
    zabudowanego. :-)

  • 6. Data: 2010-05-11 14:45:57
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ale stawiam, że na pierwszym miejscu jest ograniczenie do 70 a na
    > drugim do 40.

    Ja obstawiam "niebezpieczny zakręt".

  • 7. Data: 2010-05-11 16:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie wiem ale stawiam, że na pierwszym miejscu jest ograniczenie
    > do 70 a na drugim do 40. "Pudło" dopełniają znaki początku i
    > końca obszaru zabudowanego. :-)

    No nie wiem, nie wiem. Jest wies i mamy dwie tablice na pare km.
    Jest miasto i mamy co 50m zakaz zatrzymywania :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-05-11 17:03:28
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-11, Nostradamus <l...@o...pl> wrote:

    > Musiałbyć zapytać w zakładzie je produkującym. Innej potrzeby prowadzenia
    > takiej statystyki nie widzę.

    Ostrożnie wybierać zakład, bo jak trafisz na taki obsługujący Stalexport
    czy Kulczyka to się zdziwisz procentową ilością autostrad :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-05-11 17:06:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-11, Sklavin <sklawin.w@_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem ale stawiam, że na pierwszym miejscu jest ograniczenie do 70 a na
    > drugim do 40. "Pudło" dopełniają znaki początku i końca obszaru

    Bardzo dużo jest też znaków A-1/2, A-7, A-11 powinien prawie wszędzie
    stać, w Wawie jest sporo B-33 z ograniczeniem do 50, D-1 występuje na
    każdym większym skrzyżowaniu... Na pewno będzie duża różnica pomiędzy
    DK/DW i ulicami w miastach.

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski