  • 101. Data: 2010-05-14 20:30:00
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 14 May 2010 11:35:23 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > http://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archi
    ve/2008/10/08/296.aspx

    > Hyundai i30 i Fiat Bravo 1.4 szybsze od Porsche 911 GT3 i Lambo LP640. Mhm,
    > swietne testy.

    O. Dopiero teraz odkryłeś, że na śliskim duża moc może
    przeszkadzać, właściwa opona jest bardzo ważna, a na krętej
    próbie lekkim autem można jechać szybciej niż ciężkim?

    r.
    _____________

  • 102. Data: 2010-05-14 21:08:58
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.05.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Czy?by Focusowe Recaro nie mia?y pe?nej elektryki dla kierowcy i pasa?era?

    A z której strony jest ta elektryka ? ;->

    Mondkowe do RSowych maja sie cokolwiek nijak.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 103. Data: 2010-05-14 22:13:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    > A z której strony jest ta elektryka ? ;->

    Z normalnej. Pomyśl.

    --
    cokolwiek

  • 104. Data: 2010-05-14 23:41:36
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Z normalnej. Pomy?l.

    Mówią, że drobne zmiany najlepiej zaczynać od siebie samego ;->

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 105. Data: 2010-05-15 13:41:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grzegorz pisze:

    > I po co narzekać na Forda ?????
    > Tylko trzeba kupić to, co trzeba :-P !!!>
    > Albo jeździć szybciej ;-) !

    I pewnie tez jezdziles na kolach 235/40/18?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 106. Data: 2010-05-15 15:34:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 09:00:57 +0200, Katanka napisał(a):

    > Ok, nie wykluczam. A jakies wskazówki jak jeździć, aby zawieszenie dłużej
    > wytrzymało? Oczywiście hasło "omijac dziury" to znam i je staram sie skutecznie
    > omijać. Co jeszcze robić, aby oszczędzić zawieszenie podczas normalnej jazdy?

    NIE OMIJAĆ. Nie oszczędzać zawieszenia. Z moich doświadczeń - im mniej sie
    nim przejmujesz, tym dłużej wytrzymuje.

    --
    ___________ (R)

  • 107. Data: 2010-05-15 16:44:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Mówią, że drobne zmiany najlepiej zaczynać od siebie samego ;->

    Musiałby się sam do KFa wrzucić. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 108. Data: 2010-05-15 16:45:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 15:34:27 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >NIE OMIJAĆ. Nie oszczędzać zawieszenia. Z moich doświadczeń - im mniej sie
    >nim przejmujesz, tym dłużej wytrzymuje.

    Sierra miala wytrzymale, granada pewnie tez, berlingo najwyrazniej tez
    :-)
    Ale w mondeo wlasnie sworznie musialem zmienic.

    J.

  • 109. Data: 2010-05-25 00:43:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 16:45:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Sierra miala wytrzymale, granada pewnie tez, berlingo najwyrazniej tez
    > :-)
    > Ale w mondeo wlasnie sworznie musialem zmienic.

    Omijasz dziury, to masz :D

    --