    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Muszę zganic forda :)
    Date: Thu, 13 May 2010 12:44:39 +0200

    kamil pisze:

    > "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > Ile wazy R26.R i jak ma zestrojone zawieszenie, a jak do tego ma sie
    > dupowoz dla statecznego ojca rodziny w ktory wlozono mocniejszy silnik,
    > jakim jest Mondeo?

    Gdzie Ty tam widzisz R26.R? Ja widzę "zwykłe" R26, które ma cholernie
    wygodne fotele, skórę, klimę, tylną kanapę i szkło zamiast poliwęglanu
    (jaki jest w R26.R) w tylnej części budy.
    Ot typowy hot-hatch, do dowożenia dzieciaków do przedszkola/szkoły. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl