    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Muszę zganic forda :)
    Date: Thu, 13 May 2010 15:10:00 +0000 (UTC)

    On Thu, 13 May 2010 10:10:53 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ile wazy R26.R i jak ma zestrojone zawieszenie, a jak do tego ma sie dupowoz
    > dla statecznego ojca rodziny w ktory wlozono mocniejszy silnik, jakim jest
    > Mondeo?

    To akurat było R26 bez R, poprawiłem się. I nie mówimy o Mondeo,
    a o RS-ie.

    > Ten pucharowy Pro-Ceed mial skore, klimatyzacje, tylna kanape i drogowe
    > opony, czy wazyl o pol tony mniej od Mondka i poza buda nic w nim
    > oryginalnego nie zostalo?

    A zauważyłeś, że Pro-Ceed zaistniał w tym poście tylko po to, by
    pokazać że ręce, które nim kierowały, nie należą do przeciętnego
    melepety, czy tak się będziesz szukał każdego możliwego punktu
    zaczepienia, żeby móc się odgryźć na ślepo?

    Więc możesz się pocieszać, że jeździsz bardzo szybkim i sprawnym
    autem jukejskich dresiarzy, ale przebojem, i to szybkim i
    sprawnym, ostatnio jest RS, a nie Impreza czy Evo, które głównie
    obrastają tłuszczem i łagodnieją.

    r.