  • 91. Data: 2010-05-13 19:56:49
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.05.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > To sobie wstaw podobne, zwykle nie kosztuje to maj?tku.

    Nie no jasne... prawie 6 kPLN za fotel
    http://recaro4you.istore.pl/pl/recaro-sport-topline-
    konkurs-wysylka-gratis.html

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 92. Data: 2010-05-13 20:39:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > Nie no jasne... prawie 6 kPLN za fotel
    > http://recaro4you.istore.pl/pl/recaro-sport-topline-
    konkurs-wysylka-
    gratis.html

    A kto każe nowe kupować? Poszukaj z anglika.

    --
    cokolwiek

  • 93. Data: 2010-05-13 22:26:19
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    konkurs-wysylka-
    > gratis.html
    >
    > A kto ka?e nowe kupowa?? Poszukaj z anglika.

    I to radosne wciskanie ręki między fotel a tunel środkowy, żeby
    cokolwiek wyregulować. I dodatkowo ta megapromocyjna cena która z
    pewnością nie będzie wyższa niż 15% ceny nówki...

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 94. Data: 2010-05-13 23:34:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 May 2010 19:56:49 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    > Nie no jasne... prawie 6 kPLN za fotel

    Te w RS-ie są jeszcze bardziej wzwiedziopytne.

    r.
    _____________

  • 95. Data: 2010-05-13 23:36:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 May 2010 22:26:19 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

> [...]

    http://moto.allegro.pl/item1030327629_mitsubishi_lan
    cer_evo_x_komplet_foteli_recaro.html
    http://moto.allegro.pl/item1023644290_ford_escort_rs
    _2000_95r_f1_edition_recaro_nr_113.html

    > I to radosne wciskanie ręki między fotel a tunel środkowy, żeby
    > cokolwiek wyregulować. I dodatkowo ta megapromocyjna cena która z
    > pewnością nie będzie wyższa niż 15% ceny nówki...

    Jeśli w ogóle da się je zamienić miejscami ;) Wtedy np. pasażer
    ma regulację wysokości, a kierowca niekoniecznie :>

    r.
    _____________

  • 96. Data: 2010-05-14 11:03:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > I to radosne wciskanie ręki między fotel a tunel środkowy, żeby
    > cokolwiek wyregulować. I dodatkowo ta megapromocyjna

    Czyżby Focusowe Recaro nie miały pełnej elektryki dla kierowcy i pasażera?

    > cena która z
    > pewnością nie będzie wyższa niż 15% ceny nówki...

    Lekko używane Recaro do Mondeo mk3 kosztują ok. 2-3 tys. zł (przednie
    fotele w pełni regulowane elektrycznie i podgrzewane, tylna kanapa,
    tapicerka drzwi).

    --
    cokolwiek

  • 97. Data: 2010-05-14 12:22:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > Nienienienie. Mylą Ci się auta. To R26.R jest bez kanapy, z poli
    > i na R888 w opcji. R26 F1-Team to po prostu limitowana wersja
    > R26, ze stereo, klimą i innymi:

    Skoro ciezsza wersja F1-Team byla o prawie 15 sekund na minutowym torze
    szybsza od odchudzonej R26.R, znaczy ze czasy Autocara nie sa funta klakow
    warte bo raz pojedzie dobry kierowca, innym razem kompletna dupa wolowa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 98. Data: 2010-05-14 12:26:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > To akurat było R26 bez R, poprawiłem się. I nie mówimy o Mondeo,
    > a o RS-ie.

    Pokaz wiec jakies miarodajne testy zamiast Autocara, gdzie to samo auto raz
    objedzie tor w 1:04, drugim razem 1:18. ;)

    > A zauważyłeś, że Pro-Ceed zaistniał w tym poście tylko po to, by
    > pokazać że ręce, które nim kierowały, nie należą do przeciętnego
    > melepety, czy tak się będziesz szukał każdego możliwego punktu
    > zaczepienia, żeby móc się odgryźć na ślepo?

    Nie odgryzam sie na slepo, smieje sie tylko z argumentujacych "kubica
    pojechal lepiej" w dyskusji o samochodzie kupowanym przez przecietnego
    "jukejskiego dresiarza". Dresiarz w mocnej osce walczy z brakiem trakcji, ja
    po osniezonych rondach jade bokiem popijajac kawe i ziewajac w tym czasie.
    Pytanie, kto ma wiecej frajdy? Ja czy kolega w Leonie
    cupra-costam-turbo-DSG, ktorego musielismy z zaspy co kilka minut wyciagac
    na zimowej zabawie miedzy palikami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 99. Data: 2010-05-14 12:35:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > warte bo raz pojedzie dobry kierowca, innym razem kompletna dupa wolowa.

    Pozwolilem sobie zerknac na strone Autocar:

    http://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archi
    ve/2008/10/08/296.aspx

    Hyundai i30 i Fiat Bravo 1.4 szybsze od Porsche 911 GT3 i Lambo LP640. Mhm,
    swietne testy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 100. Data: 2010-05-14 20:29:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 14 May 2010 11:22:49 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > warte bo raz pojedzie dobry kierowca, innym razem kompletna dupa wolowa.

    A może po prostu semi-slick gorzej się sprawuje na wodzie od
    opony UHP?

    r.