  • 11. Data: 2010-03-09 14:04:26
    Temat: Re: Multiswitch
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Robert_J pisze:

    > Sprzęt tej firmy używam od kilku lat i nie mogę nic złego powiedzieć.
    > Nie wiem tylko czy kupisz go przez internet, tu może być problem...

    dlatego kupić tam gdzie masz pewność gwarancji lub zwrotu.
    w linku, który ja podałem są tylko podzespoły do anten i nie ma
    problemu. są we wrocławiu, ale wysyłkowo też można kupić.
    z multiswitchami Maximum nie spotkałem się, ale trax czy telmor
    na bierząco.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion