  • 1. Data: 2010-03-06 18:04:41
    Temat: Serial TVP pt. "Parada oszustów" - brakujące odcinki...
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W 1977 roku TVP nakręciła serial pt. "Parada oszustów"

    Tu linki z informacją o co chodzi:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Parada_oszust%C3%B3w
    http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/126994

    Obydwa te źródła podają, że serial miał 4 odcinki i zawsze te 4 odcinki
    były przez TVP puszczane. Teraz niedawno kanał Kino Polska przypomniał
    te odcinki.... i też były tylko 4.

    Znam 3 osoby, które twierdzą, że serial miał 6 odcinków i gdy była
    puszczana premiera oraz potem powtórki w latach 80-tych to serial miał 6
    odcinków. Po dokładniejszym przepytaniu ;) tychże osób okazało się, że
    brakujące dwa odcinki przestały być puszczane w latach 90-tych.

    Widziałem fragment nagrany na VHS jednego z tych brakujących odcinków,
    fatalna kopia, kaseta rozmagnesowana, ale nie ma wątpliwości - jest to
    "Parada Oszustów" i żaden z 4 odcinków ( wiem bo znam wszystkie prawie
    na pamięć ;)

    O co chodzi? Co się stało z brakującymi odcinkami?

  • 2. Data: 2010-03-10 19:55:26
    Od: "news.atman.pl" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odcinków. Po dokładniejszym przepytaniu ;) tychże osób okazało się, że
    > brakujące dwa odcinki przestały być puszczane w latach 90-tych.

    Jeśli pamiętają, że odcinków było 6, to powinni chociaż w przybliżenu
    pamiętać o co chodziło w tych brakujących odcinkach. Ja ostatnio oglądałem
    ten serial 2007 roku i nie pamiętałem ile ma odcinków a oni po tylu latach
    pamiętają ?.

    ---
    pozdrawiam
    abrakadabra

  • 3. Data: 2010-03-12 13:48:27
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > O co chodzi? Co się stało z brakującymi odcinkami?

    Nie pierwsza to dziwna rzecz w naszej TV ;-). Popatrz np. na
    "Alternatywy 4" albo na "Dom". W Alternatywach nie wiedzieć
    czemu zmieniono wypowiedź Gajosa w odcinku "Wesele" (kiedyś
    było o "rozumieniu" Dziennika telewizyjnego, teraz o
    remoncie akademika), natomiast w Domu ostatnio zwróciłem
    uwagę, że przed wyjazdem do Włoch Talar (tuż przed wejściem
    do domu, w bramie) gada zupełnie co innego, na dodatek nie
    swoim głosem :-). Czyżby jakaś nowa cenzura? ;-))

  • 4. Data: 2010-03-12 16:59:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl>
> [...]
    > wyjazdem do Włoch Talar (tuż przed wejściem do domu, w bramie)
    > gada zupełnie co innego, na dodatek nie swoim głosem :-). Czyżby

    Moze teraz rezyser/scenarzysta mogli wstawic te kawalki ktore
    chcieli od poczatku :-)
    Albo wymusili zmiane tych ktorych sie wstydza :-)

    Takze np kabaret Laskowik-Smolen z Opola 80 czy 81 - mam wrazenie
    ze kilka wersji slyszalem.
    A moze i bylo kilka wersji - nie wystawiali go ponownie na roznych
    scenach ?

    J.

  • 5. Data: 2010-03-13 09:09:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > kilka wersji slyszalem.
    > A moze i bylo kilka wersji - nie wystawiali go ponownie na roznych

    co do powstałego tematu ja również uważam, że jakaś cenzura istnieje.
    przypomnijcie sobie co było przed kabaretonem w Opolu na rządów pis,
    a ich przedstawiciele są w zarządzie publicznej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion