  • 1. Data: 2010-03-06 19:31:39
    Temat: lista kanalow TNK
    Od: a...@p...pl

    czy komus, od momentu wstawienia TV4/KinoPolska do TNK wyleciala lista
    kanalow (ktora sobie samodzielnie ustawiliscie)? Mojemu ojcu w dniu, w
    ktorym wstawil sobie tv4....(rano) a wieczorem tuner zaaktualizowal mu
    liste (tak jak to TNK wysyla w kolejnosci "zalecanej"). Napewno z
    palce nie bylo robione przywroc ustawienia fabryczne.

    Nie wiem co bylo wczesniej, ale soft w tunerze Technisata jest:

    237336 (1173F) UL2.8-0BL1 (163)

    to jest nowy czy stary soft?

    --
    ThinkXtra