  • 1. Data: 2010-03-07 15:05:17
    Temat: Jaki projektor FullHD kupic?
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    Chcialbym kupic projektor FullHD, do ogladania filmow i seriali. Cenowo
    tak max 4tys, oczywiscie jak najlepsza jakosc w tej cenie. Co byscie
    polecili dobrego? Do tego jaki ekran sobie kupic? Pokoj mam mniej wiecej
    5m x 6m. Ogladam z 3-4m (aktualnie tv fhd 42'' lcd)

  • 2. Data: 2010-03-07 20:53:51
    Temat: Re: Jaki projektor FullHD kupic?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > polecili dobrego? Do tego jaki ekran sobie kupic? Pokoj mam mniej wiecej
    > 5m x 6m. Ogladam z 3-4m (aktualnie tv fhd 42'' lcd)

    a skąd sygnał full HD??
    poczytaj kilka wątków niżej :))
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-03-07 21:04:46
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Kasder pisze:
> [...]
    > polecili dobrego? Do tego jaki ekran sobie kupic? Pokoj mam mniej wiecej
    > 5m x 6m. Ogladam z 3-4m (aktualnie tv fhd 42'' lcd)

    Jakich seriali ? kapiat kloss czy Majka bez jajka?
    :):):)

  • 4. Data: 2010-03-07 22:10:48
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    > a skąd sygnał full HD??
    > poczytaj kilka wątków niżej :))

    Mam urzadzenia ktore potrafia wysylac sygnal FullHD, mam tez material
    FHD takze spokojna glowa :)

  • 5. Data: 2010-03-07 22:11:31
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    > Jakich seriali ? kapiat kloss czy Majka bez jajka?

    Czy to istotne jakich? pytalem o co innego.