  • 1. Data: 2010-03-10 08:05:36
    Temat: Miłość Balzaka
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Dla kogo produkowane i emitowane są filmy o polskich kurwach puszczających
    się z obcokrajowcami, w rodzaju "Wielka miłość Balzaka", "Marysia i
    Napoleon", czy podobne?

    Remek

  • 2. Data: 2010-03-10 10:16:30
    Temat: Re: Miłość Balzaka
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Dla kogo produkowane i emitowane są filmy o polskich
    > kurwach puszczających się z obcokrajowcami, w rodzaju
    > "Wielka miłość Balzaka", "Marysia i Napoleon", czy
    > podobne?

    Na pewno dla inteligentniejszych od Ciebie ;-).

  • 3. Data: 2010-03-10 13:29:34
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał:

    > Na pewno dla inteligentniejszych od Ciebie ;-).

    Założę się, że nie byłbyś tak bezczelnie pewny siebie gdyby to Twoja Marysia
    pieprzyła się z Napoleonem w imię dobra Ojczyzny.

    Remek

  • 4. Data: 2010-03-10 15:17:41
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Założę się, że nie byłbyś tak bezczelnie pewny siebie

    W którym miejscu ja jestem pewny siebie?
    EOT

  • 5. Data: 2010-03-10 19:44:25
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał:

    > W którym miejscu ja jestem pewny siebie?

    Już człowieku kulturalny straciłeś pewność, że pieprzenie się naszych żon z
    prominentymi cudzoziemczmi to przejaw kultury?

    Remek

  • 6. Data: 2010-03-11 08:35:19
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Już człowieku kulturalny straciłeś pewność, że pieprzenie
    > się naszych żon z prominentymi cudzoziemczmi to przejaw
    > kultury?

    Polecam dobrego lekarza.
    EOT