  • 1. Data: 2010-03-09 09:26:23
    Temat: Multiswitch
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Na wiosnę chciałbym uruchomić u siebie całą instalację RTV-SAT. Okablowanie
    przygotowane, gniazda pomontowane, a przez urchominie rozumię montaż anteny
    i multiswitcha. Na rynku wybór wśród multiswitchy jest dość spory, a moje
    potrzeby to multiswitch 5/16 (5wejść/16wyjść).

    Czy ktoś z grupowiczów może doradzić jakiego producenta wybrać?

    Najlepiej gdyby ta rekomendacja była poparta własnym praktycznym
    doświadczeniem :)
    Na Dipolu rekomendują Terra
    http://www.dipol.com.pl/multiswitch_msr-516_terra_5-
    wejsciowy_16-wyjsciowy_z_aktywna_naziemna_R70616.htm ,
    a dzisiaj w sklepie słyszałem, że dobre Viper ... a bardzo dobre są polskiej
    produkcji z Telkom Telmor http://www.telmor.pl/pl/offer/325

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2010-03-09 10:28:44
    Temat: Re: Multiswitch
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów może doradzić jakiego producenta wybrać?
    >
    > Najlepiej gdyby ta rekomendacja była poparta własnym praktycznym

    chyba tylko to potrafią sprzedawać. ogólnie mają sporo rzeczy, ale nic
    konkretnego.

    > http://www.dipol.com.pl/multiswitch_msr-516_terra_5-
    wejsciowy_16-wyjsciowy_z_aktywna_naziemna_R70616.htm ,
    > a dzisiaj w sklepie słyszałem, że dobre Viper

    to badziewie

    ... a bardzo dobre są polskiej
    > produkcji z Telkom Telmor http://www.telmor.pl/pl/offer/325

    telmor - b.dobre.

    ja najczęściej stosuje triaxa, vectora (multiswitche mają te same jak
    trax) albo właśnie telmora - zależy co mi pasuje i co aktualnie jest
    dostępne. najwięcej zamontowałem triaxów i nie zawiodłem się na nich,
    podobnie z telmorem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-03-09 10:38:09
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > trax) albo właśnie telmora - zależy co mi pasuje i co aktualnie jest
    > dostępne. najwięcej zamontowałem triaxów i nie zawiodłem się na nich,

    Wielkie dzieki za informację.
    Pozdrawiam! Marcin

  • 4. Data: 2010-03-09 10:41:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Marcin pisze:
> [...]

    http://www.awpol.pl/go/_info/?id=169
    można negocjować

  • 5. Data: 2010-03-09 11:18:34
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > a dzisiaj w sklepie słyszałem, że dobre Viper ... a bardzo
    > dobre są polskiej produkcji z Telkom Telmor

    Ja kupiłem ostatnio duńskie Maximum za niecałe 400 zł brutto
    :-). A tej firmy używam trochę sprzętu, włącznie ze stacją
    czołową, i jestem zadowolony.

  • 6. Data: 2010-03-09 11:38:58
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Ja kupiłem ostatnio duńskie Maximum za niecałe 400 zł brutto :-). A tej
    > firmy używam trochę sprzętu, włącznie ze stacją czołową, i jestem
    > zadowolony.

    A co rozumiesz pod pojęciem ostatnio: jaki okres czasu?
    Miłem informację, że multiswitch poprostu musi działać, a jego jakość tkwi w
    jego awaryjności ... dlatego pytam sie jak go już długo używasz?

    Pozdrawiam! Marcin

  • 7. Data: 2010-03-09 13:46:56
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A co rozumiesz pod pojęciem ostatnio: jaki okres czasu?
    > Miłem informację, że multiswitch poprostu musi działać, a
    > jego jakość tkwi w jego awaryjności ... dlatego pytam sie
    > jak go już długo używasz?

    Sprzęt tej firmy używam od kilku lat i nie mogę nic złego
    powiedzieć. Nie wiem tylko czy kupisz go przez internet, tu
    może być problem...

  • 8. Data: 2010-03-09 13:56:33
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Sprzęt tej firmy używam od kilku lat i nie mogę nic złego powiedzieć. Nie
    > wiem tylko czy kupisz go przez internet, tu może być problem...

    Acha! Ale dzięki za info!

  • 9. Data: 2010-03-09 13:58:46
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Sprzęt tej firmy używam od kilku lat i nie mogę nic złego powiedzieć. Nie
    > wiem tylko czy kupisz go przez internet, tu może być problem...

    Poszukałem i ...
    http://www.profan.com.pl/sklep/k1,1/k2,19,akcesoria/
    k3,26,multiswitche/id,217,maximum_multi-switch_5-16.
    html
    W sumie akurat taki jak szukam 5/16 :)
    Tutaj np. też, ale 5/8:
    http://www.zurt.pl/opis/42,43,233/multiswitch/triax/
    multiswitch-58-triax-tms-5x8-p.html

  • 10. Data: 2010-03-09 14:01:31
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > http://www.zurt.pl/opis/42,43,233/multiswitch/triax/
    multiswitch-58-triax-tms-5x8-p.html
    Ten oczywiście to nie maximum :) Z rozpędu -pomyliłem się