  • 1. Data: 2010-03-09 06:01:29
    Temat: TVP komercja
    Od: ...@...pl

    http://wiadomosci.onet.pl/2138767,327,w_tvp_tyle_sam
    o_komercji__co_w_polsacie_i_tvn,item.html

    a i tak wole ogladac programy na TVP, bo nie ma wkurzajacych reklam w
    trakcie filmu. A misyjnosc? Wczoraj ogladalem Teatr Telewizji.

    Ciekaw jestem czy sa gdzies bardziej dokladne dane o strukturze
    wszystkich programow i ilosci wyemitowanych reklam.

  • 2. Data: 2010-03-09 07:40:21
    Temat: Re: TVP komercja
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    ...@...pl pisze:
> [...]
    >
    > a i tak wole ogladac programy na TVP, bo nie ma wkurzajacych reklam w
    > trakcie filmu. A misyjnosc? Wczoraj ogladalem Teatr Telewizji.

    to jest ciekawe:
    [...]- Robimy, co możemy, by zachować programy misyjne - broni się
    Przemysław Tejkowski, wiceprezes TVP. Ale patrząc na strukturę budżetu
    tej instytucji trudno mieć nadzieję na odwrócenie trendu. Wpływy z
    reklam to aż 90 procent finansów TVP.[...]

    pytanie tylko po co im aż 8 kanałów? jak zredukują np o połowe,
    zostanie więcej kasy na programy misyjne

    > Ciekaw jestem czy sa gdzies bardziej dokladne dane o strukturze
    > wszystkich programow i ilosci wyemitowanych reklam.

    trochę czasu i program tv, a potem stoper i pomiar długości reklam ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-03-09 10:21:40
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    pawell32 wrote:

    o_komercji__co_w_polsacie_i_tvn,item.html

    > pytanie tylko po co im aż 8 kanałów? jak zredukują np o połowe,
    > zostanie więcej kasy na programy misyjne

    jak to po co ? "po" więcej czasu antenowego na emisję reklam :-|

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2010-03-09 10:31:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > jak to po co ? "po" więcej czasu antenowego na emisję reklam :-|

    myślę, że również dlatego iż to dobry biznes

  • 5. Data: 2010-03-09 13:25:49
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    czy ktoś z oglądaczy widział aby jakiś program zaczynał się o wyznaczonej
    porze ? oczywiście oprócz Teleexpresu i Wiadomości jeżeli chodzi o TVP1 ,to
    samo tyczy się innych kanałów TVP

    Arek.

  • 6. Data: 2010-03-09 13:36:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Arek pisze:
    > czy ktoś z oglądaczy widział aby jakiś program zaczynał się o wyznaczonej
    > porze ? oczywiście oprócz Teleexpresu i Wiadomości jeżeli chodzi o TVP1 ,to
    > samo tyczy się innych kanałów TVP

    to zależy o który czas pytasz, nasz czy ich ;-)