    From: duddits <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motorower dla zony :)
    Date: Thu, 25 Mar 2010 13:25:18 +0100

    W dniu 2010-03-25 11:45, Jarek Pudelko pisze:
    > Zakladajac, ze Aska przejezdzilaby na tym jakies hmmm 2-3tys km to
    > niewiele zdazyloby sie rozsypac :)
    > A potem, jak juz zrobi prawko to wsadze ja na jakas cebule 250, er5 czy
    > cos w tym stylu.
    > Czyli nie ma co bazowac na Rometach tylko trzeba kupic cos starego 2T -
    > skonczy sie pewnie na supermoto jakims bo scigacz z pierdzacym silnikiem
    > 2T to troche zenada dla dojrzalej przeciez kobiety :)

    A może coś z tego http://www.zipp.pl/produkty.php?pierwszy=1 ?
    Na ostatniej wystawie motocykli i skuterów w Warszawie ZIPP zrobił na
    mnie dość dobre wrażenie, oczywiście wiadomo jaka to kategoria, ale
    widać że chłopaki starają się zaistnieć na rynku, co może dawać
    nadzieję, że jakość stoi nieco wyżej niż tzw. chiński standard.
    Do Twoich celów powinien taki skuterek z powodzeniem wystarczyć.

    --
    duddits