eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocMoment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Wangog <W...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Moment a moc
    Date: Fri, 24 Sep 2010 09:34:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-0-65-67.noname.net.icm.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285313733 26385 193.0.65.67 (24 Sep 2010 07:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2010 07:35:33 +0000 (UTC)
    X-User: wangog78
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100608
    Thunderbird/3.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312442
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Wytlumaczcie mi prosze dlaczego wszyscy i wszedzie podaja w 90% tylko
    moc silnika wyrazona z KM?
    Przeciez moc to predkosc a dopiero moment obrotowy to elastycznosc
    silnika, przyspieszenie i frajda z jazdy.
    Nauczylem sie tej zasady gdy najpierw mialem Carine E z moca 107 KM (125
    Nm) a teraz posiadam C klase CDI ktora ma 125 KM i 300 Nm.
    Jazda jest nieporownywalnie "ciekawsza".
    Wiem ze diesle z zasady maja wiekszy moment ale to tutaj nie o to chodzi.

    Wangog

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: