eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-24 10:25:54
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-09-24 10:20, Agent pisze:
    >
    >>> Np. rowerzysta ma około 200Nm i co? Ani nie przyspiesza, ani szybko
    >>> nie pojedzie.
    >>>
    >> Wszystko by sie zgadzało ale tylko teoretycznie czyli jakby się dało
    >> zrobić przekładnię (CVT?) która zawsze utrzymuje obroty silnika tak aby
    >> dostarczał pełną moc. Wtedy nie byłoby żadnej róznicy czy silnik ma 80
    >> czy 200 Nm. Praktyka jednak pokazuje że kierowcy niechętnie korzystają z
    >> obrotów 4.5-6 tys a więc nie wykorzystują max mocy silnika benzynowego i
    >> dlatego to ucucie braku mocy.
    >
    > Dlatego tacy kierowcy powinni mieć automatyczną skrzynię biegów.
    > Posiada same zalety - u znakomitej większości użytkowników kończy się to
    > mniejszym zużyciem paliwa i wyższymi osiągami samochodu (wbrew
    > powtarzanym, obiegowym opiniom).

    W pełni się zgadzam i żałuję że w Polsce taka opcja to wciąż wyjątkowa
    rzadkość zwłaszcza w segmencie B,C (B akurat do dla żony do miasta a C lub D
    dla mnie :))


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: