  • 281. Data: 2013-06-28 10:52:35
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 23:26:00 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > PRLowski Sąd Najwyższy się mylił, wywodząc ją z podobnych liter
    > Kodeksu
    > Drogowego?
    > Niemożliwe! ;>

    To prawda, że niemożliwe.
    W pewnym okresie taka zasada była wpisana do PoRD i normalnie
    funkcjonowała. Przepis ten później zmieniono, ale niektórym w głowach
    szumi do dziś i nie bardzo kojarzą skąd się to wzięło.
    A o ile dobrze pamiętam, to był ten sam Art. 4, tylko miał inne
    brzmienie, akurat odwrotne do obecnego.
    Dlatego np. określenie "szczególna ostrożność" jest wpisana do kodeksu a
    "zasada ograniczonego zaufania" nie jest i nie ma jej tam.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 282. Data: 2013-06-28 10:55:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 21:00:42 +0000, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > A jest jakis pord dotyczący jedzenia kaszanki?

    > Z rodzina w domu przy stole też tak rozmawiasz?

    A co Ty kurwa, ksiądz?!

  • 283. Data: 2013-06-28 11:01:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 21:00:42 +0000, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > A cos merytorycznie?

    Merytorycznie było już 5 postów wyżej.
    Ale jeśli masz problemy, pozwolę sobie zacytować:
    "Nie ma takiej zasady w PoRD."

    Nie istnieje możliwość udowodnienia że czegoś nie ma.
    Natomiast masz szanse udowodnić, że coś jest:)
    Na razie udało Ci się udowodnić, że w PoRD jest artykuł 4.
    Dlatego podpowiedziałem Ci, że możesz udowodnić też istnienie kilku
    kolejnych.

  • 284. Data: 2013-06-28 11:06:35
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 22:56:24 +0000, Budzik wrote:

    zmiana pasa zawsze moze spowodować jakis bład typu nie
    > zauwazenie kogos z boku.

    Mógłby Ciebie wyprzedzać ktoś prawą stroną? :)

  • 285. Data: 2013-06-28 12:00:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 09:41:41 +0200, Axel napisał(a):

    > Taaaa, a może jeszcze i zwolni, i co wtedy ;-P Mówimy chyba o w miarę
    > normalnej jeździe?

    Jak przed kolega spadlo cos z tira na droge, to zaczal normalnie
    zwalniac przed ich wyprzedzaniem :-)

    > Przy wyprzedzaniu prawą przyspieszam mocno, kiedy mam mało miejsca,

    Z tego co opisywano, to miejsca duzo nie bylo.

    > wyprzedzanym w ten sposób często się włącza ambicja: no jak to? on mnie
    > będzie z prawej brał, jak ja tu 2 tiry (w odstępie 500m) wyprzedzam???? I
    > nagle klocek leżący wcześnie pod pedałem gazu znika... Ostatnio trafiłem na
    > takiego na S8 z Wyszkowa.

    No i do jakiej predkosci cie doprowadzil ?
    Bo czaasem jak ktos zbyt ambitny to duzo nie trzeba, a moze nawet ci
    sie wydaje ze przyspieszal, no bo jak to masz ocenic ...

    > Przy wyprzedzaniu lewą staram się jechać z taką prędkością, żeby wyprzedzany
    > nie musiał hamować - ale ja już tak mam, że staram się jechać tak, jak
    > oczekiwałbym tego od innych.

    A ilu tak ma ?
    Szczegolnie takich co jada 140, bo tyle wolno ? :-)

    J.

  • 286. Data: 2013-06-28 12:03:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 08:50:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Fri, 28 Jun 2013 09:08:33 +0200 osobnik zwany Jan Koval

    Lewym pasem ruchu czy lewym awaryjnym ?
    Bo z innych zrodel wiadomo ze amerykanie raczej jada jednym pasem,
    wyprzedza sie dowolnym, a policja wylapuje takich co za czesto pasy
    zmieniaja.

    > nie, to jest ten kraj wolności i swobód obywatelskich gdzie możesz nosić
    > gnata do szkoły ale browara niskoalkoholowego możesz wypić jak masz 21 lat

    No nie, do szkoly chyba nie wolno. Regulamin zabrania, czasem
    wykrywacz metalu.
    Po ulicy mozesz chodzic z gnatem ... czysto teoretycznie :-)

    J.

  • 287. Data: 2013-06-28 12:19:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Jun 2013 12:03:36 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    > wylapuje takich co za czesto pasy zmieniaja.

    > No nie, do szkoly chyba nie wolno. Regulamin zabrania, czasem wykrywacz

    ale to już ewentualnie regulamin szkoły nie prawo.

    > Po ulicy mozesz chodzic z gnatem ... czysto teoretycznie :-)

    w niektórych stanach to na ulicy musisz go nosić na wierzchu :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 289. Data: 2013-06-28 12:27:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co Ty kurwa, ksiądz?!

    A ksiadz to co? Po prostu próbuje ustalić, z kim rozmawiam.
    Bo to jest równie wazne, jak to co mówisz. I chce wiedzieć, czy warto...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 290. Data: 2013-06-28 12:27:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Na razie udało Ci się udowodnić, że w PoRD jest artykuł 4.
    > Dlatego podpowiedziałem Ci, że możesz udowodnić też istnienie kilku

    Kilka osób tu juz cytowało ten nieistniejący argument.
    A ze ktos go rozumie w ten sposób, ze wszyscy robią wszystko zgodnie z
    przepisami to juz nie moja wina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."