eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMiszczuf lewego pasaRe: Miszczuf lewego pasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Date: Fri, 28 Jun 2013 09:41:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <kqjela$vqv$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
    <1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeoq8$rq0$1@mx1.internetia.pl>
    <4499947435$20130626150356@squadack.com> <kqepmp$ttq$2@mx1.internetia.pl>
    <7933652266$20130626163140@squadack.com>
    <nm8mpt01pq84$.ia7b2j1sosve$.dlg@40tude.net>
    <kqflr7$pm8$1@mx1.internetia.pl>
    <kjt0zfaz78zp.19ba3mi1tztc2$.dlg@40tude.net>
    <kqhdk2$v8p$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1306272304010.528@quad>
    NNTP-Posting-Host: 78.133.141.238
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1372405226 32607 78.133.141.238 (28 Jun 2013 07:40:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jun 2013 07:40:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496658 pl.pregierz:2075607
    [ ukryj nagłówki ]

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.WNT.4.64.1306272304010.528@quad...
    >>> Zwolnic mogl tak czy inaczej, przy wyprzedzaniu z prawej pedalu nie
    >>> oszczedzal, co niekoniecznie musi miec miejsce przy wyprzedzaniu z
    >>> lewej, no i nie musi byc jeden.
    >> Mogła również trąba powietrzna przechodzić, albo deszcz fortepianów. Z
    >> lewej się krócej wyprzedza i wystarczy mniej miejsca.
    > Zarzut J.F. jednak ma podstawy - gość który z lewej wyprzedzałby
    > zapodając +10, objeżdżając z prawej wciśnie gaz do oporu i jak
    > trzeba zapoda +50.
    > Dlaczego?
    > Bo z lewej mu "nie zależy", i tak wyprzedzi z oczekiwaną przez
    > siebie prędkością, to co ma się spieszyć. On pojedzie.

    Taaaa, a może jeszcze i zwolni, i co wtedy ;-P Mówimy chyba o w miarę
    normalnej jeździe?
    Przy wyprzedzaniu prawą przyspieszam mocno, kiedy mam mało miejsca, a
    wyprzedzanym w ten sposób często się włącza ambicja: no jak to? on mnie
    będzie z prawej brał, jak ja tu 2 tiry (w odstępie 500m) wyprzedzam???? I
    nagle klocek leżący wcześnie pod pedałem gazu znika... Ostatnio trafiłem na
    takiego na S8 z Wyszkowa.
    Przy wyprzedzaniu lewą staram się jechać z taką prędkością, żeby wyprzedzany
    nie musiał hamować - ale ja już tak mam, że staram się jechać tak, jak
    oczekiwałbym tego od innych.

    Przy normalnej jezdzie szybciej będzie lewą stroną, nawet bez
    przyspieszania. Spróbuj sobie na resorakach, jakie manewry i kiedy musisz
    wykonać w obu przypadkach. Oczywiście, może być taka sytuacja, że jest tak
    dużo miejsca na prawym pasie, że bez zwalniania zjeżdżasz na prawy,
    wyprzedzasz i wracasz na swój pas - wtedy nie ma znaczenia, z której strony
    wyprzedzasz - poza sytuacją, jaką opisałem powyżej oraz nagłym ocknięciem
    się wyprzedzanego, że on chce na prawy zjechać (bez patrzenia w lusterko),
    co też się często zdarza.


    --
    Axel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: