  • 41. Data: 2017-01-27 09:18:11
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: p...@g...com

    --Tyle ze u nas to wychodzi tak że nagle "misiewicze" na sygnałach jeżdżą i
    konsekwencji żadnych za to nie ponoszą. I to jest największy problem

    takie problemy juz dawno rozwiazano ... trzeba prowadzic ewidencje kiedy i kto uzywa
    statusu pojazdu uprzywilejowanego ...

    sklad rady ministrow to max 25 osob a reszta niech sie nauczy lepiej planowac swoje
    obowiazki ... nie popadajmy w paranoje czy dlatego ze minister rolnictwa i rozwoju
    wsi czy minister rodziny, pracy i polityki społecznej nie potrafi sie ogarnac to musi
    zapierdalac na syrenie ?

    P.

  • 42. Data: 2017-01-27 09:28:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 09:18:14 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:

> [...]
    rozwoju wsi czy minister rodziny, pracy i polityki >społecznej nie potrafi sie
    ogarnac to musi zapierdalac na syrenie ?

    Akurat w omawianym tutaj przypadku to minister jechał;)

  • 43. Data: 2017-01-27 11:22:34
    Od: p...@g...com

    --Akurat w omawianym tutaj przypadku to minister jechał;)

    ano jechal:

    Minister Antoni Macierewicz wracał do Warszawy z Torunia, gdzie był gościem sympozjum
    naukowego "Oblicza dumy Polaków" w auli Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej
    należącej do o. Tadeusza Rydzyka. Szef MON jechał do Warszawy na wręczenie nagrody
    tygodnika "wSieci" dla Jarosława Kaczyńskiego.

    Co ciekawe, szef MON przed zdarzeniem gościł na toruńskiej uczelni ojca Tadeusza
    Rydzyka (72 l.), gdzie zachwalał możliwości swojego kierowcy służbowego Kazimierza. -
    Bardzo mu dziękuję. To on dokonał tego, że w godzinę i 45 minut dojechaliśmy z
    Warszawy do Torunia - mówił Macierewicz. Tymczasem wg wyliczeń nawigacji trasę
    pokonuje się w ok. 2,5 godz. Co więcej, jak ustaliliśmy, kierowca Macierewicza mógł
    nie mieć uprawnień do kierowania samochodami Żandarmerii Wojskowej.

    Macierewicz, dopóki sam kierował samochodem, regularnie łamał przepisy. Dzięki
    immunitetowi posła nie płacił mandatów i uniknął zabrania prawa jazdy za punkty
    karne.

    W okolicach roku 2008 Macierewicz przesiadł się do volkswagena passata z silnikiem
    2.0 TDI o mocy 140 koni. Tym autem podróżował po Polsce, m.in. do Piotrkowa
    Trybunalskiego, gdzie ma swój okręg poselski. Po drodze notorycznie łamał przepisy.
    Szczególnego pecha miał do fotoradaru w Emilianowie koło Tomaszowa Mazowieckiego, gdy
    jeszcze obecna droga S8 nie istniała. Jego perypetie z tym urządzeniem opisaliśmy w
    2012 r.

    Fotoradar złapał należącego do Macierewicza volkswagena trzy razy - od 12 lipca 2010
    r. do 6 marca 2011 r. Ograniczenie prędkości wynosiło tam 70 km/h, a Macierewicz
    pędził 112 km/h, 104 km/h i aż 133 km/h.

    Według policyjnego taryfikatora mandatów i punktów karnych za te wykroczenia zwykły
    kierowca zapłaciłby od 1000 do 1400 zł mandatów. I - co jeszcze bardziej dotkliwe -
    nazbierałby aż 29 punktów karnych: 24 za prędkość, 5 za rozmawianie przez komórkę, bo
    tak właśnie Macierewicz został uwieczniony na jednej z fotografii.

    Straciłby więc prawo jazdy - wystarczą do tego 24 punkty karne. Macierewicza nie
    spotkała jednak kara dzięki immunitetowi poselskiemu.

    P.

  • 44. Data: 2017-01-27 11:45:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 11:22, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Straciłby więc prawo jazdy - wystarczą do tego 24 punkty karne. Macierewicza nie
    spotkała jednak kara dzięki immunitetowi poselskiemu.

    Generalnie seryjny samobójca już sięgał po ludzi z pierwszych stron
    gazet - żeby wspomnieć Leppera czy Petelickiego. Maciora tyle interesów
    naruszył, że powinien być chroniony jak amerykański prezydent. A
    przypomnę, że i pomniejszym się obrywało, także na drodze - przypomina
    się tu wypadek prezesa NIK Pański
    (http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/16
    31229,1,kulisy-smierci-prezesa-nik.read)

    No i już można się podśmiewać z ochrony Kaczora i Macierewicza...
    T.

  • 45. Data: 2017-01-27 12:25:45
    Od: p...@g...com

    --No i już można się podśmiewać z ochrony Kaczora i Macierewicza...

    5 za rozmawianie przez komórkę, bo tak właśnie Macierewicz został uwieczniony na
    jednej z fotografii.

    aha czyli jak zapakuje w drzewo trzymajac telefon w reku to bedzie zamach ? ciekawa
    teoria chyba nawet Jurek Killer by cos lepszego wymyslil :-)

    P.

  • 46. Data: 2017-01-27 12:30:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 08:50:57 UTC+1 użytkownik Marek
    napisał:

    >Wystarczy że raz by się zdarzyło że zginał premier, prezydent czy
    >inny Misiewicz tylko dlatego bo autem z max 80km/h jechali
    >Nie popadajmy w paranoje. Normalnym, jest że pewne osoby w państwie
    >powinny mieć możliwość jazdy pojazdami uprzywilejowanymi- premier,
    >prezydent, >ministrowie może tez.

    Ale powinny z rzadka, czy powinny stale ?

    Szybciej to ma jechac karetka pogotowia, straz pozarna, policja
    czasami.

    Premier ani prezydent wydaje sie, ze na codzien nie musi.
    Koguty mu sie raczej przydadza do rozpedzania korka, czy dla ochrony
    kolumny

    J.

  • 47. Data: 2017-01-27 12:43:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Thu, 26 Jan 2017 15:32:56 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    >ucieczkę.

    A tu akurat wystarczy, ze istnieje taka mozliwosc.

    >Przed kim tym razem uciekali w Toruniu?

    W tej czesci to ja tylko o montazu ogranicznikow.

    >Bezpiecznie i szybko to jest oksymoron.

    Patrzysz tylko w/g ruchu drogowego, a tu chodzi o zagrozenie z innej
    strony.
    Tacy Francuzi wynajma np ruskich bandytow i kaza Macierewicza zabic
    :-)

    A oksymoron ... nie, az taki calkiem to nie, wiem po sobie :-)

    J.

  • 48. Data: 2017-01-27 13:40:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Wygląda na to, że sprawa zmierza ku sile wyższej jako przyczynie ;)
    > http://www.pap.pl/aktualnosci/news,784361,prokuratur
    a-i-zandarmeria-badaja-sprawe-wypadku-z-udzialem-min
    -macierewicza.html

    Siła wyższa oznacza brak ubezpieczenia - poszkodowani mają przerąbane.

    Swoją drogą, dlaczego zwykły obywatel zawsze ma ,,niedostosowanie
    prędkości do warunków jazdy"?
    ---
    Ile Ty masz lat ? :-)

    Tu powinno być skazanie za spowodowanie katastrofy z maksymalnym
    dopuszczalnym rygorem. Bo nie zachowali wymaganej prawem szczególnej
    staranności a zajmują się tym zawodowo, więc są zobowiązani bardziej niż
    amator.

  • 49. Data: 2017-01-27 13:47:34
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.01.2017 o 08:50 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    > ucieczkę.

    Ile razy rocznie korzystasz z poduszek powietrznych?

    --
    SW3
    ----

  • 50. Data: 2017-01-27 13:55:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    Nie popadajmy w paranoje. Normalnym, jest że pewne osoby w państwie powinny
    mieć możliwość jazdy pojazdami uprzywilejowanymi- premier, prezydent,
    Ale nie po to by stwarzać na drogach zagrożenie. Oszacowaliśmy, że musieli
    zap... 200km/h, więc powinni tak jechać by im się nóżka nie podwinęła bo są
    do tego zobowiązani prawem. A jak się podwinęła to trzeba odpowiadać.