  • 61. Data: 2017-01-27 21:46:17
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "SW3"

    > Ile razy rocznie korzystasz z poduszek powietrznych?
    > ---
    > Tak tak, wszyscy powinni tak zap... w trosce o swoje bezpieczeństwo a jak
    > się nóżka podwinie to zwalić na pogodę
    ---
    Ale dlaczego ten apel wystosowujesz pod moim postem na dodatek cytując go?
    Jaki to ma związek?
    Objaśniam:
    Poduszek powietrznych używa się bardzo rzadko, w niektórych samochodach
    nigdy przez cały okres użytkowania samochodu. Mimo tego obecność sprawnych
    poduszek powietrznych jest cechą pożądaną.
    Analogicznie cechą pożądaną jest aby samochód przewożący VIPa umożliwiał
    szybką ucieczkę gdy będzie taka potrzeba. Niezależnie od tego jak rzadko
    taka potrzeba występuje.
    Sądzisz, że jeśli samochód jest szybki to trzeba nim koniecznie i zawsze
    jeździć szybko? Więc jeśli samochód ma airbagi to trzeba ich regularnie
    używać?
    ---
    No więc nie zrozumiałem.

  • 62. Data: 2017-01-28 10:38:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    >zajmują się tym zawodowo, więc są zobowiązani bardziej niż
    >amator

    Wiewiórki twierdzą, że za kierownicą auta z ministrem na pokładzie
    siedział właśnie amator.
    ---
    Może uprawnień, ale zawodowo jechał.

  • 63. Data: 2017-01-28 16:00:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Jan 2017 13:47:34 +0100, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Ile razy rocznie korzystasz z poduszek powietrznych?

    Nie widzę związku, tym bardziej że posiadanie (a nie korzystanie jak
    sugerujesz) nie oznacza, że mogę zapierdalać.

    --
    Marek

  • 64. Data: 2017-02-19 14:48:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > "
    > Świadkowie wypadku powiedzieli TVN24, że kolumna ministra wjechała z dużą
    > prędkością w stojące na czerwonym świetle samochody.

    TVN24? To na pewno lipa. Nie warto się zniżać do poziomu mułu.

    neelix

  • 65. Data: 2017-02-19 22:05:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neelix"

> [...]
    > prędkością w stojące na czerwonym świetle samochody.

    TVN24? To na pewno lipa. Nie warto się zniżać do poziomu mułu.
    "Oświęcim z zarzutami za wypadek kolumny BOR. Miasto bez ostrzeżenia wyrosło
    na trasie Beaty Szydło"

    http://niusy.pl/@aszdziennik.pl/9xc

  • 66. Data: 2017-02-19 22:31:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-19 14:48, neelix wrote:

    > Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > TVN24? To na pewno lipa. Nie warto się zniżać do poziomu mułu.

    tak czy inaczej warto tam skonfrontować kłamstwa jakie pojawiają się w
    mediach rządowych.